Motorevija
PRETRAGA
2009-09-23 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Novi Yamahin neo's nastavlja uspješnim putem svog dvotaktnog prethodnika, no uz dotjeranu siluetu donosi i novi četverotaktni agregat



Yamahin neo's gotovo je inventar u većini europskih gradova. Mali, kao bombon sladak bestseller voze kurirske službe, pojedinci, grupice i svi ostali s dovoljno godina za upravljanje skuterom obujma do 50 ccm. Od samog početka neo's je prepoznatljivo dizajniran i većini nas sprijeda je sličio nasmijanm smajliju. Tome ponajviše pridonose svjetla i oblik prednjice, a ta je karakteristika na novom modelu još je izraženija. Osim smajlijem osmijeh na vozačevo lice neo's mami kvalitetnom izradom te pouzdanošću koja je prisutna od prvih modela pa do danas.



Također, novi model osim decentno dotjerane vanjštine donosi veliku promjenu pod oplatama - novi četverotaktni motor hlađen tekućinom. Motor karakterizira tih rad u svim režimima i linearno ubrzavanje do najviše, zakonski ograničene brzine te izuzetno niska potrošnja. Ergonomija ostaje ista i odgovarat će većini vozača, a novi instrumenti zasnovani na LCD displeju su moderni i vrlo lijepi, i to posebice noću, kada imaju plavu pozadinu.



Uz to, valja naglasiti da je neo'sova upravljivost oduvijek bila dobra, a tako je i sada. Dapače, zahvaljujući malom međuosovinskom razmaku i malim kotačima skuter lako pada u nagib te kadkad treba biti oprezan u brzoj promjeni smjera. Kočnice korektno zaustavljaju skuter, a ovjes na većim neravninama pokazuje svoj kratak hod i prenosi nešto stresa do vozača. Zato je gradska gužva idealan prostor za taj model, gdje uz tihi zvuk iz ispuha u trenu prođete gdje god poželite. Osim toga, retrovizori i osnovne komande zadovoljavaju, a prigovoriti se može tek omanjem prtljažnom prostoru u koji stane samo jet-kaciga bez vizira, a za nešto oveće nema mjesta.



Što se završne obrade tiče, tradicionalno je dobra, a na novom neo'su dodatno je popravljena i svi su spojevi i detalji izvrsno izrađeni. Isto tako, zahvaljujući svojim konturama neo's će se svidjeti i nježnijem spolu, a osmijeh smajlija sprijeda pri izboru može tome samo pridonijeti. Taj već kultni model koji je minimalizam i ljepotu vanjskog izgleda izvrsno spojio s jednostavnom, ali i modernom mehanikom stoji 13.999 kuna, što nije sitnica, no očito je da se trajna vrijednost ne može dobiti ispod cijene.





Yamaha Neos 50 4S

�daje

Obujam: 49,4 cm3

Snaga: 3,1 k (2,3 KW) 7000 rpm

Okretni moment: 3,15 Nm @ 7000rpm

Prednja kočnica: 190 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 110 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 5,4 l

Yamaha
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R