Motorevija
PRETRAGA
2010-12-09 , Autor: Kristijan Tićak i Gert Thole , Slike: Bilski, Gargolov, Sdun, Loll, Jelicic, Wagner
Bookmark and Share

Kad je vozio, vozio je uistinu dobro. No, BMW K 1300 GT je prečesto štrajkao, pa je ovo ponajprije priča o dva kvara motora te učestalim ispadima elektronike i prekidača. Sve u svemu, evo cijele start&stop kronologije

 Motogalerija BMW K 1300 GT - Test izdr¾ljivosti 50.000 km

Test izdržljivosti BMW K 1300 GT-a kratko i jasno zvuči ovako - dva raspadnuta motora, hrpa problema s prekidačima i elektronikom, tone izgubljenih živaca, a kod nekih vozača čak i prvi simptomi čira na želucu.

Štoviše, neki članovi redakcije idu tako daleko da govore kako BMW ustvari nema 50.000 km, već 100.000 km. Kažu, trebali bi se računati i svi oni silni kilometri vožnje u Mercedesovom sprinteru! Dakle, razumjeli ste - tko se na BMW-u uputio na putovanje, nije se na njemu nužno i vratio kući.
No, krenimo redom. Motorradov mehaničar Gerry Wagner obožava hrvatsku obalu i more. Često ljetuje kod nas i uvijek kada čuje da dolazimo u posjet Stuttgartu, zamoli nas da mu ponesemo butelju Plavca. Vidno sretan zbog našeg posjeta i poklona, inzistirao je na zajedničkoj kavi prije našeg polaska za Pariz. Pričalo se o svemu i svačemu, a ponajviše o nedavnom rastavljanju i analizi dvaju motocikala - BMW-a 1300 GT-a i yamahe XJ6 diversiona.

„Ne mogu shvatiti u čemu je problem tog BMW-a! Toliko peha i nesreće ne pamtim ni kod jednog maratonca dosad, a kroz moje ih je ruke prošlo poprilično. Materijali u prijašnjem agregatu modela K 1200 bili su osjetno kvalitetniji. No, taj novi motor kao da je napravljen od putra, mogu ga rukom namazati na kruh!“ - rekao je Gerry poprilično deprimirano. S druge strane, za yamahu diversion imao je samo riječi hvale. I upravo tu je izveden zaključak našeg razgovora - gotovo dvostruko skuplje pa čak i s pečatom „Made in Germany“, ne mora nužno biti bolje i kvalitetnije od ostalih!

No, tijekom našeg razgovora otvorili smo još nekoliko vrlo bitnih pitanja. Primjerice, kada je test izdržljivosti ustvari završen? Je li to trenutak kada brojač prijeđe granicu od 50.000 km ili kada pak motor „odguli“ 50.000 km? Ili se na koncu ustvari sve vrti oko srca motora, odnosno radilice?
U slučaju modela K 1300 GT posegnulo se za najjednostavnijim rješenjem - 50.000 km očitano na instrumentima, iako je zapravo njegov motor imao 25.000 km. Komplicirano? Bez brige, u tekstu ćemo sve kronološki i detaljno pojasniti.

1/8 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/8

Motorevija vam preporu�a!

Ovdje može biti vaš oglas!





BMW K 1300 GT

�daje

Obujam: 1293 cm3

Snaga: 161 k (117 KW) 9000 rpm

Okretni moment: 135 Nm @ 8000rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 294 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 24 l

Dužina: 255 kg

Maksimalna brzina: 245 km/h

BMW
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Gilera Runner 50 SP Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VFR 1200 F Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Hyosung GT 250 R Yamaha FJR1300 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)