Motorevija
PRETRAGA
2023-06-09 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Nakon cjelogodišnjeg testa koji je odrađen na svim vrstama podloga i u svim vremenskim uvjetima, možemo sa sigurnošću tvrditi da je Eurogrip u potpunosti zadovoljio



Prije točno godinu dana smo na Piaggio Beverly 250 montirali indijske gume Eurogrip BeConnect. Eurogrip? Teško da ste se do sada susretali s ovom markom, a još je manja vjerojatnost da će vam išta značiti naziv njezina matičnog koncerna TVS Srichakra?! Činjenica da se iza nama nepoznatog indijskog konglomerata krije 'zvijer' koja zapošljava 40.000 ljudi i ostvaruje godišnji prihod od 8,5 milijardi američkih dolara također je nešto oko čega nitko od nas ne bi trebao razbijati glavu.

 

No, ono što nas itekako zanima jesu vozna svojstva i kvaliteta proizvoda kojeg u ponudi ima dobro poznati splitski gumar Motobox. Nakon cjelogodišnjeg testa koji je odrađen na svim vrstama podloga i u svim vremenskim uvjetima, možemo sa sigurnošću tvrditi da je Eurogrip u potpunosti zadovoljio. Ne samo da je poboljšao kočenje starog Beverlya i učinio ga sigurnijim, već mu je dao i novu dozu upravljivosti.

Uz to, guma je i vrlo komforna te ugodno upija sve vrste neravnina, a nismo primijetili niti za skuter uobičajeno 'titranje' upravljača. U godini dana prevezla je 4800 km a vidljivi su tek mali tragovi trošenja, što znači da je definitivno spremna za barem još dvostruko toliko kilometara. Ono što nas je najviše zanimalo jest hoće li njezine pozitivne karakteristike s vremenom slabiti. Prisjetimo se prvih dojmova. Eurogrip u skladu sa svojim nazivom pruža maksimalnu sigurnost, kako u nagibu tako i na kočenju. Guma je bila mekana već na opip, buka kotrljanja vrlo niska, komfor izvrstan, a handling vrlo dobar. Naime, Be Connect nas nije iznenadio nekontroliranim 'padanjem' u nagib, već u potpunosti prati vašu reakciju. Pri ekstremnim ljetnim vrućinama naravno nije bilo problema s postizanjem radne temperature, a na mokrome je također pružao vrlo solidnu dozu sigurnosti i kontrole.



Prve su impresije bile iznenađujuće pozitivne, tim više jer Be Connect u paru košta svega 100 eura (750 kuna), što je gotovo upola jeftinije od konkurencije. Godinu dana kasnije možemo reći da i dalje vrijedi sve navedeno, te da se guma troši prilično ravnomjerno. Ne pokazuje znakove starenja ili gubitka gripa, te je prava preporuka za kupnju. Dostupna je u više od 40 dimenzija a više informacija potražite na motogume.hr.

Plus: grip, komfor, upravljivost, ravnomjerno trošenje, nema gubitka voznih svojstava
Minus: zasad nema
Cijena: 98 eura/738 kuna (set 110/70-16 i 140/70-16)
Info: Moto Box, motogume.hr





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R