Motorevija
PRETRAGA
2010-11-28 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: jkuenstle.de
Bookmark and Share

I prije nego što je odvezen prvi kilometar finalne rute, znalo se da će to biti borba do posljednjeg metra. Ili bolje rečeno, do samog vrha posljednjeg prijevoja. Upravo stoga ovaj dio testa i zovemo - veliko finale

 Motogalerija Alpenmasters 2010. - Finale

Jutro uvijek svane prije nego što to želimo, a tako je i ovaj put. Kazaljke na satu pokazuju točno pola sedam. Naravno, prvi je pogled usredotočen na prozor, a trebao bi otkloniti misterij koji muči svakog vozača motocikla prije polaska na put. Kakvo je vrijeme, ili u ovom slučaju možda - je li kiša napokon prestala?
No, iznenađenje je tu. Iznad golemog planinskog masiva nebo je konačno u boji koju odavno želimo vidjeti - svijetloplavoj, i to bez oblaka.

Ostatak testne ekipe ekspresno se okupio i sve je spremno za konačno odbrojavanje. Toliko očekivano finale mastertesta u Alpama je pred nama. Pet najboljih motocikala prošlo je svoju „skupinu smrti“, i sada su tu pred nama. Naravno, tu je i branitelj naslova, honda CB 1300 S.
Plan je jednostavan. Međunarodno posložena ekipa koju čine tri Nijemca, te po jedan Španjolac, Šveđanin i Hrvat, vozi oko masiva Sella završnu rundu testa. Ukupno 130 km čistog labirinta zavoja nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Svaki od pet prijevoja koji ćemo prijeći ujedno znači i kraj za jednog od naših finalista. Sve dok na koncu ne ostane samo jedan, Kralj Alpa za 2010.

 Motogalerija Alpenmasters 2010. - Finale

Krećemo prema 2200 metara visokom prijevoju Sella. Kako cesta izmjenjuje svoj smjer, tako se redom mijenjaju i kvalitete podloge. Asfalt je malo hrapav, s obiljem gripa, pa sve do crvenkastog, sjajnog dijela koji prije podsjeća na klizalište nego cestu. Da, to je onaj sloj na kojem imate dojam da bi slina - kad pljunete - kliznula do druge strane ceste. I upravo u jednom zavoju s takvom podlogom, honda CB 1300 S se kretala bočno, u manirama pravog driftera. Sve je srećom završilo bez bliskog kontakta motocikla s ogradom, a iz cijele smo situacije izašli za jednu spoznaju bogatiji - CB 1300 S zaslužuje znatno bolju serijsku ugradnju od dunlopa D 220.

 Motogalerija Alpenmasters 2010. - Finale
Adio, mala honda! CBF 600 se s ostatkom ekipe oprostio već na prijevoju Sella. Naravno, najviše prigovora ispucano je na račun slabog motora. No, CBF 600 je otišla uzdignute glave jer je njezin opušteni stil vožnje pobrao hrpu simpatija


Kako se penjemo u visine, tako se cesta sve više suši pa time i raspoloženje cijele trupe raste iz zavoja u zavoj. No, ne i vozača honde CBF 600. Iako su mogućnosti dirigiranja kroz zavoj fascinantno lake, vozač CBF-a cijelo vrijeme vožnje uzbrdo ima jedan veliki problem. Pogađate, radi se o nedostatku snage i momenta. Premda se ručica gasa cijedi poput naranče u aparatu za spravljanje juicea, pravog efekta ubrzanja zapravo nema. Sve djeluje naporno i teško, a nema ni onog za četverocilindarski motor uobičajenog veselja vrtnje.

Tako nešto ne može proći nezapaženo, pa je honda CBF 600 ostala već na prvom prijevoju. Šveđanin Axelsonn sve je rekao u dvije rečenice: „CBF 600 je kao mačka koju potežeš za rep. Vrišti, a ustvari se ništa ne događa!“
S druge strane, Karsten Schwers je nešto detaljniji: „Okvir i ovjes su iznimno dobro izbalansirani, no u vožnji uzbrdo često se mora koristiti prva brzina. Highsider je tu nemoguća misija, jer koliko god gasa odvrnuo, čak i na mokroj podlozi, motocikl uvijek ostaje miran i u zadanoj putanji.“ Priznat ćete, to jednom početniku može biti i velika prednost.
Bilo kako bilo, CBF od svih vozača dobiva pohvale na račun ujednačenog ovjesa i agilnih voznih osobina te efektivnih i fino dozirajućih kočnica. Sa 4,1 litrom potrošnja mu je najniža na testu, no ni to mu nije pomoglo. Četiri glasa za, dva protiv i mali CBF je ostao parkiran na prvom prijevoju.

1/5 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/5

Motorevija vam preporu�a!

Ovdje može biti vaš oglas!





Suzuki GSF1250 S ABS bandit

Suzuki GSF1250/S Bandit

údaje

Obujam: 1255 cm3

Snaga: 110 k (81 KW) 7500 rpm

Okretni moment: 110 Nm @ 4000rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 180/55 - 17

Obujam spremnika: 19 l

Dužina: 229 kg

Maksimalna brzina: 236 km/h

Suzuki
Honda CBF600S
Honda CBF600S

Honda CBF600S

údaje

Obujam: 600 cm3

Snaga: 76 k (56 KW) 10500 rpm

Okretni moment: 58 Nm @ 8000rpm

Prednja kočnica: 296 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 ZR17

Stražnja guma: 160/60 ZR17

Obujam spremnika: 20 l

Dužina: 198 kg

Maksimalna brzina: 205 km/h

Honda
Honda CBF 1000 F
Honda CBF 1000 F

Honda CBF 1000 F

údaje

Obujam: 998 cm3

Snaga: 107 k (79 KW) 9000 rpm

Okretni moment: 96 Nm @ 6500rpm

Prednja kočnica: 296 mm , , 3 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 160/60 ZR 17

Obujam spremnika: 20 l

Dužina: 218 kg

Maksimalna brzina: 236 km/h

Honda
Honda CB 1300 2008
Honda CB 1300 2008

Honda CB1300

údaje

Obujam: 1284 cm3

Snaga: 116 k (86 KW) 7500 rpm

Okretni moment: 117 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 256 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70ZR17 (58W)

Stražnja guma: 180/55ZR17 (73W)

Obujam spremnika: 21 l

Dužina: 234 kg

Maksimalna brzina: 236 km/h

Honda
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR

BMW S 1000 RR

údaje

Obujam: 999 cm3

Snaga: 193 k (142 KW) 13000 rpm

Okretni moment: 112 Nm @ 9750rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 190/55 ZR 17

Obujam spremnika: 17,5 l

Dužina: 182 kg

Maksimalna brzina: 299 km/h

BMW
BMW R 1200 GS (2010)
BMW R 1200 GS (2010)

BMW R 1200 GS 2010

údaje

Obujam: 1170 cm3

Snaga: 110 k (81 KW) 7750 rpm

Okretni moment: 120 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 305 mm , , kočnih klipova

Stražnja kočnica: 265 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 110/80 R 19

Stražnja guma: 150/70 R 17

Obujam spremnika: 20 l

Dužina: 203 kg

Maksimalna brzina: 225 km/h

BMW
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki DL1000 V-Strom Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)