Motorevija
PRETRAGA
2016-10-05 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić
Bookmark and Share

Sajam u Kölnu ponudio je djelomičnu uvertiru u sezonu 2017.

Svake druge godine, moto populacija ima prilike uživati u dvije sajamske priredbe. Za razliku od sajma EICMA Milano koji se održava svake godine, Intermot u Kölnu drži bijenalni ritam. To ima svojih prednosti, ali i jednu, uvjetno rečeno manu. Naime, svake parne godine, Intermot i EICMU dijeli svega mjesec dana, stoga proizvođači iz motoindustrije u Kölnu nikad ne bacaju sve karte na stol. Nešto treba ostaviti i za Milano koji svoja vrata otvara početkom studenog.

Spektakularnih i neočekivanih noviteta nije bilo, cijela je priredba išla u smjeru dotjerivanja postojećih modela, odnosno uvođenja novih inačica na postojećim platformama. BMW je tako proširio obitelja R nineT, koji sada broji dva nova člana – Pure i Racer.





Kawasaki je skinuo velo s modela Ninja 650, koji je ni manje ni više nego reinterpretacija postojećeg modela ER-6f, dakle riječ je o rednom dvocilindrašu koji ima više veze s turizmom nego sportom. Desetka je dobila i drugo R u nazivu, što znači da superbikeovi postaju sve beskompromisnije igračke, gotovo u potpunosti orijentirane na trkaću stazu.





Suzuki je dominirao među japanskim proizvođačima, pod reflektorima su prikazali čak pet novih modela, a najavili su još četiri za Milano. Teško je reći, ali zvijezdom ovogodišnjeg Intermota mogli bismo proglasiti novi GSX-R 1000. Kao zamjena za GSR 750 stigao je GSX-S 750, mali i veliki Strom su dizajnerski usuglašeni, a tu je i novi mali R od 125 ccm.









Yamaha nije ponudila mnogo toga zanimljivog, MT-10 je prikazan u verziji SP, s elektronskim ovjesom i naprednim elektroničkim paketom, po uzoru na R1M. Trocilindarski MT-09 nosi novu masku i opremljen je kliznom spojkom i quickshifterom, a cruiser XV 950 preobražen je u SCR 950 koji se trudi biti scrambler. Nova R6? Iz kratkog video isječka malo se toga može naslutiti, ali po zvuku zaključujemo da je motor ostaje redni četverocilindraš. Službena premijera zakazana je za 13. listopada.







Triumph je razradio temu Bonneville, prikazavši dvije nove inačice: jeftiniji T100/ T100 Black i dopadljivi cafe-racer Street Cup, na kojem je pozirao ni manje ni više nego Carl Fogarty.



KTM je sukladno očekivanjima temeljito proširio ponudu avanturističkih modela, pa slabiji 1090 Adventure može biti običan ili R, a snažniji 1290 dostupan je u čak tri verzije, S, R ili T. Pritom je T bazna verzija, R je više okrenuta terenskoj, a S cestovnoj uporabi.



Honda je konačno prikazala obnovljeni Fireblade koji donosi 11 KS više i 14 kg manje, a doslovno je napucan spofisticiranom elektronikom. Dostupne su inačice SP1 i SP2, s time da je ova potonja na korak od natjecateljskog motocikla, s drugačije konfiguriranom glavom motora, klipnjačama i kovanim kotačima. Retro naked CB 1100 je dotjeran i ponuđen u dvije verzije: EX kao istinski klasik ili RS s naprednim ovjesom i prednjim kotačem promjera 17 cola.





Talijani? U kasnim popodnevnim satima na rasporedu je bila Piaggio grupa, no oni su odlučili sve prave novitete držati u tajnosti još mjesec dana, te ih premijerno predstaviti na domaćem terenu, u Milanu. Sličnu je strategiju primijenio i Ducati, ali je svjetlo dana pod reflektorima u Kölnu ugledao model Supersport, koji koristi čelični trellis okvir i motor iz Hyperstrade, a predstavlja se kao sportaš za svakodnevicu.





Toliko za sada i pozdrav iz Kölna, a detaljan pregled svih prikazanih noviteta očekuje vas u idućem broju Motorevije, na kioscima sredinom listopada.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ8/fazer 800 Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda CBF 600 S Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Yamaha FJR1300 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)