Motorevija
PRETRAGA
2011-02-21 , Autor: Uli Holzwarth, Kristijan Tićak, Slike: Motorrad
Bookmark and Share

Otpuhali smo prašinu u arhivi i pronašli ovog ljepotana koji je žario i palio početkom devedesetih, a i sada ga se mnogi rado sjete, uživajte u čistoj sport-touring klasici!

Kawasaki ZZ-R 1100 (model 1993.)

Kawasakijev sport-tourer ZZ-R 1100 imao je čast da ostane zapamćen kao prvi serijski motocikl s ugrađenim sustavom ram-air. Proizvođač je deklarirao 147 KS, čime je ZZ-R dugo nosio krunu najbržeg serijskog motocikla. U nekim zapadnoeuropskim zemljama, uz dogovor uvoznika, taj motocikl limitiran je na 100 KS, tako da je kupce morao privlačiti nekim drugim kvalitetama. Primjerice, dobrom zaštitom od vjetra ili vrlo dobrom upravljivošću te, naravno, odličnom elastičnošću pogonskog agregata. Testovi su iskristalizirali i kvalitete poput udobnosti, male potroąnje goriva i pouzdanosti. Kao što se vidi, ZZ-R je oduvijek bio puno više od brzinskog ekspresa, kompletni allrounder koji oduševljava.

Kawasaki ZZ-R 1100 kakav je predstavljen 1990. godine




No, da nije sve besprijekorno i sjajno, može se prije svega zahvaliti premekano podešenim elementima ovjesa te premaloj dopuštenoj nosivosti od samo 173 kg, koja nije primjerena teškom sport-toureru. Unatoč tim manama, više puta preuređivani ZZ-R - primjerice, 1993. dobio je dvostruke usisnike za ram-air sprijeda - imao je svoju grupu navijača koja je rasla iz dana u dan. Čak i u završnoj godini proizvodnje, 2001., prodano je poprilično primjeraka. Onaj tko danas odluči kupiti rabljeni ZZ-R s umjerenim brojem kilometara, dobiva iskusni sport-tourer s provjerenim i pouzdanim pogonskim agregatom koji u većini svakodnevnih situacija drži korak s osjetno mlađom konkurencijom.


ZZ-R 1100 (1990.)

ZZ-R 1100 (1993.)

Model nasljednik koji se na tržištu pojavio 2002. godine, a poznat je pod imenom ZZ-R 1200, pretrpio je duboke promjene i modifikacije, ali slavu prvog modela nije uspio dostići. Od prethodnika je naslijedio rasplinjače kao rješenje napajanja gorivom, iako je konkurencija već uvelike koristila ubrizgavanje, ali je potrošnja, unatoč provjerenom rješenju, osjetno porasla. Velika masa i teška voznost u sporijim zavojima također su elementi koji su smetali vlasnicima 1200-tke, dok je zaštita od vjetra bila rijedak element koji su hvalili. Osjetno je poboljšana u odnosu na prethodnika samo stabilnost pri višim brzinama, što će doista rijetkim vozačima biti uteg na vagi koji će prevladati između starog i novijeg ZZ-R-a.




Kawasaki ZZ-R 1200

1/4 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/4




Kawasaki ZZ-R1200 2005-
Kawasaki ZZ-R1200 2005-

Kawasaki ZZ-R1200

�daje

Obujam: 1164 cm3

Snaga: 152 k (112 KW) 9800 rpm

Okretni moment: 124 Nm @ 8200rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 250 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 180/55 - 17

Obujam spremnika: 23 l

Dužina: 225 kg

Maksimalna brzina: 278 km/h

Kawasaki
Kawasaki ZZ-R1100 (D) 1993-
Kawasaki ZZ-R1100 (D) 1993-

Kawasaki ZZ-R1100

�daje

Obujam: 1052 cm3

Snaga: 147 k (106 KW) 10500 rpm

Okretni moment: 110 Nm @ 8500rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Obujam spremnika: 24 l

Dužina: 233 kg

Maksimalna brzina: 273 km/h

Kawasaki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Gilera Runner 50 SP Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750