Motorevija
PRETRAGA
2011-02-21 , Autor: Uli Holzwarth, Kristijan Tićak, Slike: Motorrad
Bookmark and Share

Otpuhali smo prašinu u arhivi i pronašli ovog ljepotana koji je žario i palio početkom devedesetih, a i sada ga se mnogi rado sjete, uživajte u čistoj sport-touring klasici!

Kawasaki ZZ-R 1100 (model 1993.)

Kawasakijev sport-tourer ZZ-R 1100 imao je čast da ostane zapamćen kao prvi serijski motocikl s ugrađenim sustavom ram-air. Proizvođač je deklarirao 147 KS, čime je ZZ-R dugo nosio krunu najbržeg serijskog motocikla. U nekim zapadnoeuropskim zemljama, uz dogovor uvoznika, taj motocikl limitiran je na 100 KS, tako da je kupce morao privlačiti nekim drugim kvalitetama. Primjerice, dobrom zaštitom od vjetra ili vrlo dobrom upravljivošću te, naravno, odličnom elastičnošću pogonskog agregata. Testovi su iskristalizirali i kvalitete poput udobnosti, male potroąnje goriva i pouzdanosti. Kao što se vidi, ZZ-R je oduvijek bio puno više od brzinskog ekspresa, kompletni allrounder koji oduševljava.

Kawasaki ZZ-R 1100 kakav je predstavljen 1990. godine




No, da nije sve besprijekorno i sjajno, može se prije svega zahvaliti premekano podešenim elementima ovjesa te premaloj dopuštenoj nosivosti od samo 173 kg, koja nije primjerena teškom sport-toureru. Unatoč tim manama, više puta preuređivani ZZ-R - primjerice, 1993. dobio je dvostruke usisnike za ram-air sprijeda - imao je svoju grupu navijača koja je rasla iz dana u dan. Čak i u završnoj godini proizvodnje, 2001., prodano je poprilično primjeraka. Onaj tko danas odluči kupiti rabljeni ZZ-R s umjerenim brojem kilometara, dobiva iskusni sport-tourer s provjerenim i pouzdanim pogonskim agregatom koji u većini svakodnevnih situacija drži korak s osjetno mlađom konkurencijom.


ZZ-R 1100 (1990.)

ZZ-R 1100 (1993.)

Model nasljednik koji se na tržištu pojavio 2002. godine, a poznat je pod imenom ZZ-R 1200, pretrpio je duboke promjene i modifikacije, ali slavu prvog modela nije uspio dostići. Od prethodnika je naslijedio rasplinjače kao rješenje napajanja gorivom, iako je konkurencija već uvelike koristila ubrizgavanje, ali je potrošnja, unatoč provjerenom rješenju, osjetno porasla. Velika masa i teška voznost u sporijim zavojima također su elementi koji su smetali vlasnicima 1200-tke, dok je zaštita od vjetra bila rijedak element koji su hvalili. Osjetno je poboljšana u odnosu na prethodnika samo stabilnost pri višim brzinama, što će doista rijetkim vozačima biti uteg na vagi koji će prevladati između starog i novijeg ZZ-R-a.




Kawasaki ZZ-R 1200

1/4 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/4




Kawasaki ZZ-R1200 2005-
Kawasaki ZZ-R1200 2005-

Kawasaki ZZ-R1200

�daje

Obujam: 1164 cm3

Snaga: 152 k (112 KW) 9800 rpm

Okretni moment: 124 Nm @ 8200rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 250 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 180/55 - 17

Obujam spremnika: 23 l

Dužina: 225 kg

Maksimalna brzina: 278 km/h

Kawasaki
Kawasaki ZZ-R1100 (D) 1993-
Kawasaki ZZ-R1100 (D) 1993-

Kawasaki ZZ-R1100

�daje

Obujam: 1052 cm3

Snaga: 147 k (106 KW) 10500 rpm

Okretni moment: 110 Nm @ 8500rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Obujam spremnika: 24 l

Dužina: 233 kg

Maksimalna brzina: 273 km/h

Kawasaki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.