Motorevija
PRETRAGA
2010-08-19 , Autor: Danijel Puljek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Izvana isti, iznutra različiti - dva Kymcova skutera downtown s motorima obujma 300 i 125 ccm svojom pojavom te kvalitetom definiraju Kymco u jednom sasvim novom svjetlu

 Motogalerija Kymco downtown 125 i 300

Urbani život započeo je u malenim središtima današnjih gradova. U američkim ćete filmovima nerijetko čuti da netko tko s periferije odlazi u centar, obično staru gradsku jezgru kaže da ide u - downtown. Iako na našim prostorima taj izraz nismo usvojili, kada ga pročitamo na boku novog Kymcovog skutera, odmah nam je jasno na što su ciljali mudri istočnjaci kada su mu davali ime i oblik.
Kymco Downtown je, kada ga treba opisati nama razumljivim rječnikom, GT-skuter s međuosovinskim razmakom te promjerom kotača prilagođenima gradskoj i međugradskoj vožnji. Naime, Kymcovi su ga inženjeri tako osmislili kako bi popunio prostor između najvećeg modela Xciting koji je obnavljan prošle i ove godine, te manjih skutera jednostavnije mehanike s druge strane, predvođenih modelom people S.

Što to ustvari znači? Svima koji ne poznaju Kymcovu gamu apsolutno ništa, pa valja reći da je Kymco downtown prema našem mišljenju trenutačno najsvestraniji skuter u Kymcovoj ponudi. Na test smo stoga usporedo preuzeli dva gotovo ista modela Kymco downtown s motorima obujma 300 i 125 ccm. Vizualno su oni gotovo isti, a oštro će oko razliku primijetiti tek kada baci pogled na blok motora te dužinu i izvedbu ispušnog topa. No, ta vizualno „neznatna“ razlika - unatoč istom izgledu izvana - definira drukčiji karakter, vozne osobine te ciljanu skupinu kupaca pa naizgled isti downtowni „gledaju“ u posve različitim smjerovima.

 Motogalerija Kymco downtown 125 i 300

Također, ergonomski te po pitanju opreme modeli su identični pa ćemo ih opisati kao da su jedan. No, pritom se moramo - htjeli ili ne - referirati na već postojeći Xciting koji je poznat ljubiteljima te marke i svima koji ciljaju na kymco većeg obujma. Već na prvo sjedanje downtown zrači moderno i osjeti se iskustvo koje je Kymco skupljao proteklih godina, a posebice velik pomak unaprijed od prvih modela Xcitinga.

Uz to, izvrstan dizajn skutera Kymco downtown, obilje opreme te vrhunska završna obrada odsad su u društvu odlične pozicije sjedenja za vozača te izdašnog prtljažnika. Osnovne kote vozačke pozicije dobivene su međuosovinskim razmakom i odabirom veličine kotača od 14 cola sprijeda te 13 straga. Isto tako, vozač odsad sjedi u dobro perforiranom i duboko „izdubljenom“ sjedalu na predjelu stražnjice s izdašnim podmetačem za stražnji dio leđa. Tako uglavljen instinktivno rukama hvata upravljač koji je na pravilnoj udaljenosti, visini te je uz to i pravilno otvoren. Noge padaju na podnicu s izraženim srednjim grebenom te će se različito građeni vozači izuzetno brzo ugnijezditi i snaći.
Povrh toga, Kymco je na downtownu napokon uspio premjestiti spremnik goriva i njegov otvor u sredinu podnice što je po pitanju centralizacije mase i pristupa izvrsno rješenje. No, uz prednosti dizajna dolaze i neke mane, a to je ponajprije gubitak gornjeg oslonca nogu na podnici. Za razliku od Xcitinga koji je uz donju nudio i iskoristivu gornju poziciju podnice na kojoj je vozač u duljoj vožnji mogao odmarati noge, odsad to više ne može jer je gornja pozicija previsoko te preblizu sjedalu. Stoga ona sada može služiti tek za kratkotrajnu promjenu pozicije nogu u vožnji te je najbliža Gilerinom modelu nexus ili TGB-ovom X-motion, za razliku od Xcitingove pozicije koja je bila iznimno blizu Piaggiovom Xevu kao jednom od najprostranijih u klasi.

1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3




xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha XT660X Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) KTM 690 Duke BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)