Motorevija
PRETRAGA
2010-02-22 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Kymco je na ovogodišnjem milanskom sajmu predstavio model like 200i, veću inačicu na našem tržištu već postojećeg modela like 50 koji je, osim što sliči vespi, iznimno praktičan i jeftin

 Motogalerija Kymco like 50

Temperatura nije bila za duži put, a stanje na cesti ni za kraću vožnjicu. Bijeli je pokrivač vrlo jasno ocrtavao dokle hrabri skuteraš može zaći, a da pritom ne riskira razlaz gume i asfalta te pad. Međutim, mi smo se - vozeći se na Kymcovom modelu like 50 samo nekoliko dana prije završetka 2009. godine - uistinu dobro zabavili. Naime, model like na tržištu ulazi u drugu godinu, a uz osnovnu verziju obujma 50 ccm i dva dostupna motora - četverotaktni i dvotaktni - te četverotaktni 125 ccm, od sljedeće će godine biti pojačan i jačim modelom like 200i.

 Motogalerija Kymco like 50

Uz to, like je oblikovan pomalo netipično za Kymcov vizualni izražaj koji često teži sportskom i agresivnom dizajnu. Upravo se zato od samog početka svidio širem spektru vozača, ali i vozačica koje su u njemu vidjele i cjenovno privlačni kymco i vespu u jednom. Kada ga pogledamo, vidljiva je dizajnerska želja da ga upravo i smjeste između spomenute Piaggiove uzdanice te Yamahinog gigglea s druge strane.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

Također, osim što ga krasi privlačnost, like je i praktičan. Prostrano sjedalo lako prima vozača i suvozača koji se može solidno pridržavati za rukohvat, a ujedno je i nosač kofera. Uz to, vozaču u ruke dobro sjeda ravan i dovoljno širok upravljač s analognim instrumentima u svom korijenu, a noge imaju dovoljno mjesta na širokoj i ravnoj podlozi. Osim što je zbog visine sjedala manipulacija na mjestu i u vožnji kreni-stani jednostavna, a između koljena i upravljača ima osrednje dovoljno mjesta i za više osobe, podnica bi mogla biti i nižom. Tada bi položaj sjedenja bio opušteniji, noge u koljenima manje svijene, a visoki vozači sretniji.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

U vožnji se like ponaša vrlo prijateljski, lako se vozi, uvodi u nagibe, a u otvorenoj ga verziji veseli dvotaktaš pogura i do 75 km/h. Potentan motor hlađen zrakom odavno je znan iz Kymcove game i na njega ne treba trošiti riječi, osim napomenuti da je nepoderiv i nešto žedniji od ostatka klase. Potrošnja se kreće od 3,4 do 4 litre na 100 km, a uz spremnik goriva pod sjedalom obujma 6,5 litara treba se često skrenuti na benzinsku. Tipično Kymcovo rješenje spremnika pod sjedalom oduvijek je smanjivalo prtljažnik za kacigu pa je like serijski opremljen stražnjim koferom te dodatnim spremnikom za rukavice na prednjici, a svi se prtljažnici mogu zaključati. U gradu je to izvrsna stvar, kao i mogućnost
oslanjanja na bočni i središnji oslonac.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

Kada govorimo o praktičnosti, tu je i mehanička parkirna kočnica koja djeluje na polugicu stražnjeg bubnja. Kada sjedite na nizbrdici na skuteru, ona vam može pomoći. Također, od pomoći je kada je skuter oslonjen na bočni nogar, no ukoliko je na središnjem osloncu, tada je zbog stražnjeg kotača koji je u zraku, pomoć tek neznatna. Kočnice sastavljene od diska sprijeda i bubnja straga solidno zaustavljaju skuter i vozača. Unatoč pomalo spužvastom osjećaju na polugici, stražnji bubanj radi dobro, a svakih nekoliko tisuća kilometara je potrebno u okviru redovitog održavanja zategnuti prijenosnu sajlu.

 Motogalerija Kymco like 50

Isto tako, završna obrada zaslužuje dobru ocjenu i primjetan je, što se skutera tiče, Kymcov napredak prema premium segmentu. Zato su na likeu i klasična Kymcova rješenja poput poklopca akumulatora u podnici kvalitetnije odrađena i sastavljena. Uz cijenu od 12.596 kuna like se komotno može smatrati dobrom kupnjom. Pouzdana i jednostavna mehanika, privlačan i za Kymco nekonvencionalan vanjski izgled te razgranata servisna mreža dodatni su razlozi da poželite voziti vespu - i to onu s Istoka, točnije iz Tajvana.






Kymco Like 50 2T

údaje

Obujam: 49,5 cm3

Snaga: 3,9 k (2,9 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,9 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , kočnih klipova

Stražnja kočnica: 110 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 6,5 l

Dužina: 101 kg

Kymco
xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)