Motorevija
PRETRAGA
2010-02-22 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Kymco je na ovogodišnjem milanskom sajmu predstavio model like 200i, veću inačicu na našem tržištu već postojećeg modela like 50 koji je, osim što sliči vespi, iznimno praktičan i jeftin

 Motogalerija Kymco like 50

Temperatura nije bila za duži put, a stanje na cesti ni za kraću vožnjicu. Bijeli je pokrivač vrlo jasno ocrtavao dokle hrabri skuteraš može zaći, a da pritom ne riskira razlaz gume i asfalta te pad. Međutim, mi smo se - vozeći se na Kymcovom modelu like 50 samo nekoliko dana prije završetka 2009. godine - uistinu dobro zabavili. Naime, model like na tržištu ulazi u drugu godinu, a uz osnovnu verziju obujma 50 ccm i dva dostupna motora - četverotaktni i dvotaktni - te četverotaktni 125 ccm, od sljedeće će godine biti pojačan i jačim modelom like 200i.

 Motogalerija Kymco like 50

Uz to, like je oblikovan pomalo netipično za Kymcov vizualni izražaj koji često teži sportskom i agresivnom dizajnu. Upravo se zato od samog početka svidio širem spektru vozača, ali i vozačica koje su u njemu vidjele i cjenovno privlačni kymco i vespu u jednom. Kada ga pogledamo, vidljiva je dizajnerska želja da ga upravo i smjeste između spomenute Piaggiove uzdanice te Yamahinog gigglea s druge strane.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

Također, osim što ga krasi privlačnost, like je i praktičan. Prostrano sjedalo lako prima vozača i suvozača koji se može solidno pridržavati za rukohvat, a ujedno je i nosač kofera. Uz to, vozaču u ruke dobro sjeda ravan i dovoljno širok upravljač s analognim instrumentima u svom korijenu, a noge imaju dovoljno mjesta na širokoj i ravnoj podlozi. Osim što je zbog visine sjedala manipulacija na mjestu i u vožnji kreni-stani jednostavna, a između koljena i upravljača ima osrednje dovoljno mjesta i za više osobe, podnica bi mogla biti i nižom. Tada bi položaj sjedenja bio opušteniji, noge u koljenima manje svijene, a visoki vozači sretniji.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

U vožnji se like ponaša vrlo prijateljski, lako se vozi, uvodi u nagibe, a u otvorenoj ga verziji veseli dvotaktaš pogura i do 75 km/h. Potentan motor hlađen zrakom odavno je znan iz Kymcove game i na njega ne treba trošiti riječi, osim napomenuti da je nepoderiv i nešto žedniji od ostatka klase. Potrošnja se kreće od 3,4 do 4 litre na 100 km, a uz spremnik goriva pod sjedalom obujma 6,5 litara treba se često skrenuti na benzinsku. Tipično Kymcovo rješenje spremnika pod sjedalom oduvijek je smanjivalo prtljažnik za kacigu pa je like serijski opremljen stražnjim koferom te dodatnim spremnikom za rukavice na prednjici, a svi se prtljažnici mogu zaključati. U gradu je to izvrsna stvar, kao i mogućnost
oslanjanja na bočni i središnji oslonac.

 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50 Motogalerija Kymco like 50

Kada govorimo o praktičnosti, tu je i mehanička parkirna kočnica koja djeluje na polugicu stražnjeg bubnja. Kada sjedite na nizbrdici na skuteru, ona vam može pomoći. Također, od pomoći je kada je skuter oslonjen na bočni nogar, no ukoliko je na središnjem osloncu, tada je zbog stražnjeg kotača koji je u zraku, pomoć tek neznatna. Kočnice sastavljene od diska sprijeda i bubnja straga solidno zaustavljaju skuter i vozača. Unatoč pomalo spužvastom osjećaju na polugici, stražnji bubanj radi dobro, a svakih nekoliko tisuća kilometara je potrebno u okviru redovitog održavanja zategnuti prijenosnu sajlu.

 Motogalerija Kymco like 50

Isto tako, završna obrada zaslužuje dobru ocjenu i primjetan je, što se skutera tiče, Kymcov napredak prema premium segmentu. Zato su na likeu i klasična Kymcova rješenja poput poklopca akumulatora u podnici kvalitetnije odrađena i sastavljena. Uz cijenu od 12.596 kuna like se komotno može smatrati dobrom kupnjom. Pouzdana i jednostavna mehanika, privlačan i za Kymco nekonvencionalan vanjski izgled te razgranata servisna mreža dodatni su razlozi da poželite voziti vespu - i to onu s Istoka, točnije iz Tajvana.






Kymco Like 50 2T

�daje

Obujam: 49,5 cm3

Snaga: 3,9 k (2,9 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,9 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , koďż˝nih klipova

Stražnja kočnica: 110 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 6,5 l

Dužina: 101 kg

Kymco
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Aprilia shiver 750 Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R