Motorevija
PRETRAGA
2023-12-07 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Treće izdanje Shoeijeva flip-up bestselera krase dorađeni dizajn školjke te novi oblik jastučića za obraze



Shoei Neotec3 pripremljen je za prihvat novog interkom sustava Sena SRL3* (Shoei Rider Link3), koji je s novim standardom mehanizma (Shoei Comlink) za montažu savršeno integriran u formu kacige. Novi 3D-vizir (CNS-3C) s novim mehanizmom zaključavanja (na sredini) po formi i veličini je potpuno istovjetan onome na prethodnom modelu, s jednom važnom razlikom – mehanizam zaključavanja (na sredini) je poboljšan. Nismo ga isprobali u zimskim rukavcama, no s ljetnim funkcionira besprijekorno.

 

Kaciga i dalje nudi iznimno široku poglednost te optimalno brtvi. Novodizajnirani i elegantniji sustav pričvrščivanja s nazubljenim mikro remenom, kao i odvojiva periva unutrašnjost osiguravaju maksimalan komfor. Zanimljivo je da hrapavi materijal koji naliježe na vrh glave ujedno spriječava klizanje ili pomicanje kacige uslijed utjecaja vjetra.

Kaciga je dizajnirana za duga, cjelodnevna nošenja i to je odmah primjetno. U početku nas je malo tiskala u predjelu ušiju, no nakon dva dana nošenja unutrašnjost se u potpunosti prilagodila obliku glave. Ukupno šest raspoloživih veličina (XS-XXL) raspoređeno je u tri različite konstrukcije vanjske školjke. Novorazvijeni ventilacijski sustav ima četiri ulaza na gornjem dijelu glave i brade (uključujući filter koji se može ukloniti, a koji sprječava insekte da uđu u kacigu), te dva izlaza straga. Provjetravanje je optimalno, iako je u gornjem dijelu malo smanjeno ukoliko postavite vizir za sunce.

 

Sustav zaključavanja kacige u otvorenoj poziciji omogućuje dvostruku homologaciju P/J (kao jet i kao integralna kaciga), dok standard ECE R22/06 zaokružuje koncept Neoteca3. Najbolje od svega je što formom Neotec3 uopće ne nalikuje na klasičnu flip-up kacigu, već onu integralnu. U redu, naša već i samim dekorom nalikuje na njih, no u skladu s tim je i vrlo niska razina buke.



Subjektivno, riječ je o jednoj od najtiših kaciga koju smo imali prilike nositi. Nedostaci? Sa 1750 grama (veličina M) ne spada u rang najakših flip-up modela na tržištu, no idealan raspored mase je čini vrlo ugodnom za cjelodevno nošenje. Iako je Neotec3 zapravo model za sezonu 2024., prodaja je započela već u rujnu ove godine, i to po cijeni od 669 eura (bijela i crna; 699 eura ostale jednobojne), tj. 769 eura za grafike. Jesu li Japanci pretjerali s cijenom? Kvaliteta vrišti iz svakog detalja, materijali su iznimni, mehanizmi precizni a tu je i jamstvo u trajanu od pet godina. Da, cijena jest visoka, no Neotec3 zauzvrat nudi premium osjećaj i kvalitetu.



Plus: komfor nošenja, niska razina buke, ventilacija, flip-up mehanizam, posvećenost detaljima
Minus: masa bi mogla biti niža
Veličine: XS do XXL
Cijena: od 669 do 769 eura
Info: motooprema.hr; shoei-europe.com





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Aprilia shiver 750 Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R