Iz velikog usporednog testa sportskih guma u sezoni 2014. donosimo zaključke o promjeni svojstava s nabiranjem kilometraže
Iako nakon maratonske vožnje od 4000 km pojedine gume mogu bez problema prevaliti još koju tisuću kilometara, u praksi dolazi do primjetnih gubitaka voznih svojstava. Posebice nakon vožnje izrazito zavojitim, brdskim dionicama po Sardiniji, čija gruba podloga brzo počinje „grickati“ relativno mekana ramena gume. A ne valja smetnuti s uma ni silnu konjicu i okretni moment testnih BMW-a. Ipak, jedno je sigurno - već nakon prevaljenih 2000 km, postaje sasvim jasno koja guma više ne funkcionira onako dobro kao u početku.
Pogledamo li stanje u tablici, postaje jasno kako su promjene u poretku nakon prevaljenih 4000 km tek minimalne. Michelin Pilot Power 3 ostaje u samom vrhu i ne gubi svojstva s nabiranjem kilometraže. Primjetan je tek minimalan gubitak preciznosti, ali P3 ostaje izuzetno agilna i lakonoga guma. U slučaju Metzelera M7 RR, gubitak profila počinje se manifestirati efektom uspravljanja u nagibu, što ga je i koštalo prvog mjesta u ovoj kategoriji. Bridgestoneov revidirani S20 Evo je uspio zadržati četvrtu poziciju, ali je u odnosu na početno stanje izgubio šest bodova, što znači da na toj gumi kilometraža ostavlja najviše traga.