Motorevija
PRETRAGA
2013-10-12 , Autor: Ante Radić, fotogec.com
Bookmark and Share

Tijekom sezone, a osobito prije zimske stanke, kaciga zahtijeva neke osnovne radnje radi održavanja higijene, kojima će unutrašnjost biti lišena bakterija i mikroba, a vožnja postati ugodnijom



Koliko ste se puta (pre)znojili u kacigi? Pet, deset, pedeset? A koliko ste je puta očistili? Sigurno ni približno toliko. Tijekom uobičajenog korištenja, glava se unutar kacige znoji, i to je činjenica. Istovremeno, ljušte se odumrle stanice kože, a povremeno ispadaju i vlasi kose. Koža lica, poglavito na čelu i obrazima, u bliskom je kontaktu s podstavom kacige, koja marljivo upija sve nabrojeno. Istina, skuplje moderne kacige opremljene su antialergijskim materijalima, ali ni oni nisu imuni na poznate nuspojave (peckanje kože, crvenilo, neugodni mirisi), dok će pripadnice ljepšeg spola prije ili kasnije ostaviti izvjesne količine pudera na unutrašnjim površinama kacige. Dakle, jedino je rješenje čišćenje sredstvima s posebnom namjenom, a na ovim stranicama predstavljamo proizvode iz laboratorija S100.



Stoga krenimo od vanjštine - odnosno lakiranih površina i vizira. Za čišćenje i održavanje valja izbjegavati agresivna sredstva poput deterdženata za suđe i slično. Iako postojane, lakirane su površine osjetljive na takve kemijske spojeve, a isto vrijedi i za vizire, osobito one s iridium-premazima te pinlock-folijama na unutrašnjoj strani. Prašina, masnoća te insekti najlakše se uklanjaju sredstvom za čišćenje vizira i vanjštine, uz koju se isporučuje posebna krpa od mikro vlakana. Sredstvo je dovoljno raspršiti po površini i ostaviti da djeluje jednu minutu, a zatim treba prebrisati. Želite li posao obaviti još detaljnije, oboružajte se štapićima za uši koji će lako doprijeti do teže dostupnih mjesta, poput otvora za ventilaciju.



Unutrašnjosti treba posvetiti nešto više pažnje. Za početak, vlasi kose možete ukloniti usisivačem ili ljepljivom trakom, što je vrlo praktičan trik. Potom raširite vezice i unutrašnjost naštrcajte posebnom pjenom, te ostavite da djeluje nekoliko minuta. Dobro istrljajte navlaženom krpom ili ručnikom od frotira, a postupak možete ponoviti nekoliko puta, uz povremeno ispiranje krpe. Kacigu nakon toga položite na bok i ostavite podignutog vizira, kako bi se navlažena podstava osušila. Kemijski sastav pjene sadrži i antibakterijska sredstva, čime je zatvoreno i poglavlje higijene.
Na kraju postupak možete dovršiti sredstvom „Geruchs Killer“, odnosno ubojicom bakterija i neugodnih mirisa, koje posebno preporučujemo za učestalije korištenje tijekom sezone. Radi se o enzimatskom proizvodu koji ujedno razara mirisne molekule i dezinficira površine od svih vrsta tekstila, kože i plastike. Dakle, sredstvo je osim za unutrašnjost kacige, pogodno za korištenje na unutrašnjim površinama obuće i rukavica. Isprobali smo i uistinu djeluje. Proizvode i maloprodajne cijene možete pronaći na stranicama tvrtke Šepić commerce.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha V-max KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XT660X Yamaha XJ6 (2010.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha YZF-R125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Runner 50 SP Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VFR 1200 F BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Suzuki DL1000 V-Strom Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Yamaha FJR1300 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)