Motorevija
PRETRAGA
2010-09-17 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Od 2007. Godine, kada je predstavljena, Gilera GP 800 najjači je skuter na tržištu. Unatoč tome, broj prodanih primjeraka nije prevelik, a najveći konkurent – Yamaha T-max 500 – bilježi odličan prodajni uspjeh



U svojoj trećoj godini postojanja, Gilera GP 800 još uvijek oduševljava svojim voznim karakteristikama, snagom i izgledom. U ovoj godini dolazi i u vrlo primamljivoj bijeloj boji koja istiće dinamične linije oplata. Visoka krajnja brzina, odlična međuubrzanja i impozantna pojava trebale bi garantirati izniman uspjeh među vozačima koji žele voziti ni manje ni više nego – najjači skuter.

Instrumenti su raskošni

Ipak, mali broj GP 800 može se vidjeti na cestama, za razliku od glavnog konkurenta, Yamahe T-max 500, koji je uz nešto skromniji obujam i performanse „podjednako“ skup . Iako T-max ima duži staž na tržištu i time je prepoznatljiviji, GP 800 svojim karakteristikama definitvno bi trebao biti učinkovitiji konkurent. Jedan od problema prilikom prezentacije tako snažnog skutera svakako je i nevjerica vozača u tvornički definirane performanse koji mnogi smatraju upitnima, a najvišu brzinu od oko 200 km/h nemogućom.

Ispod sjedala stane jedna kaciga

Upravo iz tog razloga naši kolege iz Motorrada napravili su kompletna mjerenja modela GP 800 kako bi potvrdili činjenicu o velikoj snazi i brzini. Dobiveni podaci su impresivni, te razloga za sumnju ne treba biti. Ostaje samo ponovo podsjetiti na određena tehnička rješenja na GP 800 kao što je završni pogon lancem koji mnogi smatraju neprikladnim, skupim za održavanje i neprimjerenim skuteru. Da li je ovo detalj koji odbija teško je reći, no ono što privlači svakako su iznimno raskošni instrumenti s putnim kompjuterom te prtljažnik u koji unatoč velikom motoru stane integralna kaciga. Uz to, kočnice bi trebale dobiti ABS.

Lanac se mnogima nije dopao na skuteru

Kako brojke govore više od riječi prepuštamo vas tehničkim podacima i mjerenjima koje ekskluzivno donosimo na našem webu, a ukoliko želite pročitati Motorevijin test GP 800 iz 2007. Kliknite ovdje.

Usporedni test modela Gilera GP 800 i Yamaha T-max 500 pročitajte ovdje.

Plus
Vozne osobine Puno impresivnije nego kod običnog skutera
Ergonomija Aktivna vozačka pozicija i podesive ručke upravljača
Kočnice Snažne, transparentne, dobro se doziraju
Potrošnja Za performanse i masu zadovoljavajuća

Minus
Masa S 275 kg dosta visoka
Oprema Mogla bi biti i izdašnija
Kočnice Treba dodati ABS
Stabilnost u vožnji Lagano lelujanje preko 160 km/h

1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3




Gilera GP800

Gilera GP800

�daje

Obujam: 839 cm3

Snaga: 73,7 k (55 KW) 7750 rpm

Okretni moment: 73 Nm @ 4500rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 280 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 HR 16

Stražnja guma: 160/60 HR 15

Obujam spremnika: 14 l

Dužina: 272 kg

Gilera
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.