Motorevija
PRETRAGA
2013-02-11 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

Moćni cruiser iz Iwate dobio je novu kliznu spojku ojačanu servouređajem, uslijed čega je doziranje ugodnije i preciznije, a mijenjanje stupnjeva na niže - bezbrižnije



Još jesenas, na milanskoj EICMA-i, bilo je sasvim jasno kako Yamaha za predstojeću sezonu nema gotovo nikakvih noviteta, već je cjelokupna gama tek blago kozmetički, odnosno mehanički dotjerana. Između ostalih, po tom je pitanju profitirao moćni cruiser poznatiji pod nazivom Midnight Star 1900. Uz modificirane postavke ovjesa, najbitnija je novost ugradnja klizne spojke, dok je motor ostao netaknut. I to je zapravo dobra vijest, jer V2 zaista vuče poput lokomotive. Teško je to riječima opisati, ali kada zarula svih 155 Nm, na ravnim pravcima u oblaku prašine posramljeni mogu ostati i vozači pojedinih sportskih motocikala. No, sirovosti gotovo da i nema, jer dvije balansne osovine vješto anuliraju vibracije golemog motora, čiji se ritam rada manifestira kao nježno pulsiranje.



Ali to nježno pulsiranje ima enormno pokriće, koje ponekad izaziva na dinamičan tempo, kojeg objeručke podržava aluminijski okvir iznimne stabilnosti. Nažalost, do granica se dolazi vrlo brzo, jer su nožni oslonci, kao i na svim drugim motociklima ove kategorije, prvi i nepremostivi ograničavajući faktor...



A kako radi nova spojka? Zahvaljujući servo-ojačanju, prsti lijeve ruke sada polugu privlače sa znatno manjim otporom, dok kod mijenjanja stupnjeva prijenosa na niže ne treba strahovati ni u jednom trenutku. Naime, golemi okretni moment sada je sasvim pod kontrolom i nema bojazni od blokiranja stražnjeg kotača.

U konačnici, profitirao je komfor vožnje, ali i aspekt sigurnosti, naročito na klizavim i(li) vlažnim podlogama. Dorada ove komponente itekako ima smisla, naročito u sprezi opjevanog sustava kombiniranog kočenja i ABS-a, čime je poglavlje sigurnosti podignuto na viši nivo.


TEHNIČKI PODACI

MOTOR
Zrakom hlađeni, četverotaktni, dvocilindarski V pod 48 stupnjeva, dvije balansne osovine, dvije bregaste osovine pokretne lancem, četiri ventila, ubrizgavanje goriva promjera 43 mm, regulirani katalizator, mjenjač pet stupnjeva, završni prijenos remenom
Promjer x hod 100.0 x 118.0 mm
Obujam 1854 cm ³
Stupanj kompresije 9.5:1
Snaga 66.4 kW (90 KS) pri 4750 okr.
Okretni moment 155 Nm pri 2500 okr.

OKVIR I OVJES
Aluminijski, sprijeda teleskopske vilice promjera 46 mm, straga centralno smješten amortizer, sprijeda diskovi 298 mm, četveroklipna kliješta, straga disk 320 mm, dvoklipna kliješta, sustav integralnog kočenja
Kotači 18 x 4.00, 5.50 x 17
Gume 130/70 R 18, 190/60 R 17

MASA I DIMENZIJE
Međuosovinski razmak 1715 mm, visina sjedala 735 mm, suha masa 346 kg, spremnik goriva 17 litara

MJERENJA
Najveća brzina 190 km / h
0-100 km / h 4.6 sek.
0-140 km / h 8.7 sek.
Međuubrzanja
60-100 km / h 4.8 sek.
100-140 km / h 6.2 sek.
140-180 km / h 10.7 sek.
Odstupanje brzinomjera
Stvarna brzina (50/100) prikazuje 48/97 km / h
Potrošnja
5.0 l/100 km magistralna cesta
Teoretski doseg 340 km





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R