Ovogodišnji Bike Expo bio je rastrgan između organizacijskih problema i krize. Na kraju je ipak ponudio neke zanimljivosti od kojih su najzanimljivije bile prerade i te scena oldtajmera
Ovogodišnji Bike Expo trebao se održati, zbog premalog izložbenog prostora u Padovi, na novom mjestu u Veroni. Takve su bile i najave, ali zbog neslaganja dijela organizatora, dio sajma ipak se na kraju održao u Padovi. Stvar je navodno završila i na sudu.
No, mi smo se tradicionalno odlučili za posjet Padovi što se na koncu – prema informacijama koje smo dobili od kolega koji su posjetili veronski dio – pokazalo dobrim izborom.
Uz standardno izlaganje uglavnom lokalnih dilera Honde, Yamahe, Suzukija, Harley-Davidsona, Buella, KTM-a i Piaggiove grupacije, predstavljeno je podosta firmi za prerade uglavnom custom i streetfighterskih motocikala. Tu se zaista moglo vidjeti svega pomalo, ali nas je izuzetno zaokupirao mali paviljon gdje je lokalni moto klub oldtimera izložio nekoliko uistinu vrijednih i rijetkih primjeraka iz motociklističke povijesti. Najviše je oduševila zbirka bimota gdje su se mogli primjerice vidjeti rijedak model SB2 ili HB1 te dvotaktna bimota V1 od 500 kubičnih centimetara koja je 90-ih godina trebala biti trkaća perjanica te legendarne talijanske marke. Također, ondje su se našli i divni primjerci AJS-a, moto guzzija, gilere i još podosta legendarnih oldtimera.
Uz to, izostala nije ni poprilično dobra ponuda prodajnih štandova gdje se po popularnim cijenama mogla kupiti moto oprema koja je ipak bila osjetno skromnija od prošlih godina, a sasvim je izostala ponuda izlagača rezervnih dijelova i dodatne opreme.
Uz nekoliko atraktivnih hostesa koje Talijani uvijek odlično izaberu, ukupan je dojam na kraju bio prosječan, pa smatramo da bi sljedeće godine Bike Expo zaista morao biti na jednom mjestu što bi ponovno poboljšalo kvalitetu ponude tog inače iznimno posjećenog sajma.