U glavnom gradu Francuske transport motociklima pronašao je plodno tlo i danas se razvija munjevitom brzinom
Pri spomenu složenice „moto taksi“, prve asocijacije koje imamo uglavnom su povezane sa siromašnim zemljama gdje je to jeftina metoda prijevoza pa stoga i toliko popularna. Naravno, u tim zemljama trećeg svijeta uglavnom ćete susresti jeftine skutere ili slabe 125-ice, kacige se redovito smatraju suvišnima, a vožnja s tamošnjim vozačima obično se pretvara u pravu pustolovinu!
Imate li i vi slične asocijacije, poprilično ćete se iznenaditi kada doletite u Pariz, izađete iz zgrade zračne luke i ugledate postroj luksuznih goldwingova, moto taksija koji su ondje oličenje nečeg upravo suprotnog – luksuza, komfora i prestiža.
U glavnom gradu Francuske transport motociklima pronašao je plodno tlo i danas se razvija munjevitom brzinom. Tako ćete u Parizu pronaći desetak firmi koje se bave prijevozom motociklima, i to na prvom mjestu na relacijama od zračne luke do centra grada. No, svi koji se odluče za klasični automobilski „taxi parisien“ u vrijeme gužve moraju računati na otprilike sat i pol od poslovnog središta Pariza do Orlyja, a vožnja na goldwingu traje manje od 30 minuta.
Naravno, tamo to nije jeftina opcija prijevoza te su sve kompanije redom u pravilu skuplje od vožnje klasičnim taksijem. No, ne bez razloga. Osim iznimne brzine kojom se od točke A stiže do točke B, vozači nude i niz luksuznih dodataka u vožnji. Ne samo da se radi o najudobnijem motociklu, već se putnicima pruža i kompletna zaštitna oprema, radiovezom su povezani s vozačem, omogućen je prijevoz velike količine prtljage, a postoji i opcija puštanja glazbe. Konačno, iako na youtubeu možete pronaći nekoliko videa koji prikazuju vožnju kroz kolone automobila, svi taksisti se hvale i iznimnom sigurnošću što proizlazi i iz karakteristika naprednog goldwinga i iskustva vozača koji su svi rigorozno testirani, a nerijetko regrutirani i iz redova motociklista policajaca.