Motorevija
PRETRAGA
2009-07-09 17:12:21 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Aprilia mana GT, shiver Gt i moto guzzi stelvio NTX na omiljenoj lokaciji motociklista



Stvoreni za vozače koji vole duga putovanja, novi Aprilia Mana 850 GT, Shiver 750 GT i MotoGuzzi Stelvio NTX predstavljeni su novinarima na jednoj od najomiljenijih motociklističkih lokacija na svijetu; Dolomitima. 
U ovom veličanstvenom okruženju više od 60 novinara iz 15 zemalja iskušalo je mogućnosti novih motocikala Piaggio grupe na ruti dugoj 140 Km s 3.000 m visinske razlike i više od 100 oštrih krivina.
Sigurni, brzi i udobni, iako različitih karaktera, Aprilia Mana GT, Shiver GT i Moto Guzzi Stelvio NTX dijele sklonost dugim putovanjima te pružaju izvanredan užitak u vožnji.

Kad je riječ o performansama, Aprilia Shiver GT odlikuje se svojim snažnim agregatom s vodenim hlađenjem i elektronskim ubrizgavanjem goriva. Svoj opsežni okretni moment optimizira pomoću Ride By Wire tehnologije druge generacije te vozaču nudi izbor između tri mape rada agregata (Sport, Touring i Rain). Hvali se svojim snažnim kočnim sustavom (dostupan i s ABS-om) s radijalnim čeljustima i modularnim okvirom od lijevanog aluminija i čeličnih ojačanja. Ovaj motocikl svršen je za duga putovanja kao i za dinamičniju vožnju. S novim gornjim oklopom, koji osim zaštite vozača nudi i dva praktična pretinca te utičnicu za 12V, Shiver 750 GT je moderan i tehnološki napredan sport-tourer koji s lakoćom odrađuje svakodnevne vožnje i duga putovanja. Shiver 750 GT je dostupan po cijeni od 66.730 kn te od 71.170 kn za model s ABS-om.

Svestrana Aprilia Mana 850 GT je najimpresivniji motocikl na tržištu.
Sa svojim čuvenim prijenosom koji je otvorio novo poglavlje u evoluciji motocikala Mana 850 GT je kompletan motocikl koji uspijeva zadovoljiti sve veći broj motociklista s različitim potrebama. Aprilia Mana 850 GT kombinira potencijal sekvencijalnog-automatskog mjenjača, radijalnih kočnih čeljusti, obrnute prednje vilice i vrhunskih praktičnih rješenja kao što su prostor za spremanje integralne kacige te spremnik goriva ispod sjedala s praktičnošću novog gornjeg oklopa i podesivog vjetrobranskog stakla. S ABS-om kao dijelom serijske opreme Mana 850 GT je dostupna po cijeni od 75.330 kn.



Novi Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX je maxi-enduro koji predstavlja značajnu evoluciju agregata s četiri ventila po cilindru, predstavljenog 2006. godine koji se smatrao najnaprednijom izvedbom legendarno svestranog V 90° twin agregata. U ovoj izvedbi, stvorenoj za duga putovanja, agregat se bolje odaziva u području niskog i srednjeg broja okretaja motora što ovom talijanskom maxi-enduru omogućava sigurno svladavanje najekstremnijih uvjeta vožnje. Optimizacija ovog agregata uključuje promjene na bregastoj osovini, lakše kućište spojke i zračnu kutiju većeg obujma. Spomenute promjene povećale su okretni moment s prethodnih 108 Nm pri 6.400 o/min na značajnih 113 Nm pri 5.800 o/min dok je maksimalna snaga od 105 KS ostala nepromijenjena. Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX prikladan je i za vozače sklonije avanturama te je opremljen štitnikom kartera, štitnikom motora, aluminijskim kovčezima, štitnikom glava motora, integriranim štitnicima za ruke i dodatnim prednjim svijetlima, a sve to je uz ABS dio serijske opreme ovog modela spremnog za avanturu.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.