Modifikacija originalnog BW's-a koji na europskom tržištu postoji od 1990, usmjerena je lovu na mlađe kupce
Arno Sunnotel, direktor marketinga za Yamahu u Europi, najavio je početak suradnje Japanaca s košarkaškim NBA-om. Kao proizvod te suradnje pojavio se mali skuter BW's NBA, modifikacija originalnog BW's-a koji na europskom tržištu postoji od 1990. godine. Uz sačuvane karakteristike tog skutera od 50 ccm, BW's NBA će u Europi biti dostupan s novom dozom osobnosti postignutom kombinacijom boja i logotipova iz NBA-a. Glavni logo NBA nalazi se na prednjoj plastici iznad motora, a uz njega kupci mogu birati i oznake svojih najdražih timova od ponuđenih Boston Celticsa, Chicago Bullsa, Dallas Mavericksa, San Antonio Spursa, Los Angeles Lakersa te New York Knicksa. U Yamahi se nadaju da će nove oznake izdvojiti taj skuter i učiniti ga privlačnijim mladim kupcima, a NBA se veseli povezanosti svog imena s proizvođačem jakim i popularnim poput Yamahe.