Motorevija
PRETRAGA
2022-03-21 11:19:10 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Dizajniran je kako bi donio zabavu u svakodnevnu vožnju gradom, ali zahvalan je i za duže dionice



Aprilia SR GT prvi je Aprilijin “urban adventure” skuter. Dizajniran je kako bi donio zabavu u svakodnevnu vožnju gradom, ali zahvalan je i za duže dionice zahvaljujući opremi inspiriranoj enduro svijetom koja ga čini idealnim suputnikom u svakoj situaciji. Aprilia SR GT aktivnim položajem u vožnji i širokim moto upravljačem nudi najvišu razinu kontrole, dok dugi hod ovjesa i povećana udaljenost od tla omogućavaju lagano svladavanje svih prepreka u gradskom prometu.

Široke gume pogodne su za vožnju po različitim podlogama, od asfalta do makadama. Sve ovo zaokruženo je sportskim dizajnom prepoznatljivog Aprilia stila i najnovijim i-get agregatima 125 i 200 sa Start & Stop sustavom za vrhunske performanse, a bogata oprema uključuje LED svjetla, LCD instrument ploču uz mogućnost ugradnje Aprilia MIA multimedijske platforme.

Svestranost Aprilije SR GT je odmah vidljiva iz stilskih detalja koji naglašavaju snažni trkaći karakter, ali i off-road sklonosti. Aprilia SR GT je kompaktni skuter dinamičnih linija koje naglašavaju sportski karakter. Središnji tunel u kojem je smješten spremnik goriva povezuje prednji i stražnji kraj dajući mu izgled motocikla, a rješenje iz moto svijeta je i nosač registarske tablice smješten na kotaču što rep čini elegantnijim. Savršeno integriran u dizajn, rukohvat suvozača i full LED tehnologija korištena i za pokazivače smjera zaokružuju snažan, sportski dinamični stil. Napravljen za zabavu, Aprilia SR GT omogućava aktivniji položaj vozača u vožnji, a ako želite zauzeti opušteniji položaj tipičan za tradicionalne GT skutere možete podignuti noge na prednji, povišeniji dio podnice.



Prednji dio ističe se full LED svjetlima s tri elementa tipičnima za sportske Aprilia motocikle i dvostrukim oklopom. Enduro utjecaj vidljiv je na vjetrobranu i širokom, ogoljenom upravljaču koji doprinosi osjećaju potpune kontrole, osobito pri manevriranju gradom pri niskim brzinama. Na izgledu, ergonomiji i intuitivnom rasporedu tipki na upravljaču očit je snažan utjecaj moto svijeta.

Instrument ploča je u potpunosti digitalna. Veliki LCD ekran pruža sve podatke o vozilu, kao i niz raznih informacija o putovanju možete pregledavati MODE tipkom. Ako odaberete ugradnju Aprilia MIA (dodatna oprema) te mobitel spojite s vozilom, na ekranu će se prikazivati i pozivi i poruke s mobitela. Sustav također omogućava upravljanje pozivima te glasovnim naredbama. Užitak za voziti, Aprilia SR GT dizajniran je za uzbuđenje u svakoj vožnji. Znanje u izradi vrhunskih okvira koje Aprilia ima do kraja je iskorišteno te jamči preciznu, dinamičnu vožnju. Dvostruki okvir od visoko otpornih čeličnih cijevi s novim ovjesom dugog hoda razvijen je posebno za ovaj model.



Prednji ovjes sastoji se od Showa vilice promjera 33 mm i hoda 122 mm, 22% više nego kod bilo kojeg konkurenta, dok su straga 2 Showa amortizera dvostrukog djelovanja s oprugom koja im prenapregnutost podesivu u 5 položaja i hod od 102 mm, 7% više od konkurencije. Ovakva konfiguracija ovjesa podiže razinu kontrole, udobnosti i sigurnosti, osobito na neravnim površinama, bez utjecaja na užitak vožnje.

Promišljena izrada okvira, težina vozila od svega 144 kg s punim spremnikom goriva (148 kg za verziju od 200), kotači od aluminijske legure veličine 14’’ sprijeda i 13’’ straga te široke gume (110/80 i 130/70) jamče agilnost, upravljivost, ali i stabilnost pri višim brzinama. Kočnice koriste valoviti prednji disk promjera 260mm i stražnji disk promjera 220 mm (također valoviti na verzijama 200 i 125 Sport).

Aprilia SR GT ističe se i sa 175 mm udaljenosti od tla što do sada nije viđeno na tradicionalnim GT skuterima. Ta visina omogućava lagano svladavanje bilo kakvih prepreka na cesti kao i sigurno silaženje s povišenja. Sve ovo uz “all-terrain” gume čine Apriliju SR GT iznimno fleksibilnim skuterom pogodnom za različite potrebe u vožnje. Nezaustavljiv je u gradu na preprekama poput tramvajskih pruga, popločanih dijelova ceste, zakrpa, neravnog asfalta i šahtova. SR GT spreman je i za uzbudljiva putovanja na kojima može asfalt ostaviti iza sebe i otisnuti se na makadam.Duge dionice nisu problem zahvaljujući spremniku goriva od 9 litara koji nudi doseg od otprilike 350 km. Ukupno 25 litara prtljažnog prostora ispod sjedala može primiti integralnu kacigu, dok dodatna oprema, poput stražnjeg prtljažnika od 33 litre, jamči spremnost na duža putovanja.



Aprilia SR GT donosi novost u srednju klasu GT skutera po pitanju snage i učinkovitosti agregata. Proizvod je Centra za istraživanje i razvoj agregata za skutere Piaggio Grupe i pripada Euro 5 Piaggio i-get skupini motora, s elektronskim ubrizgavanjem, četiri ventila i hlađenjem tekućinom.
Uz 125 i-get jednocilindrični, maksimalne snage 11 kW (15 KS) pri 8.750 okretaja i 12 Nm pri 6.500 okretaja, a Aprilia SR GT 200 predstavlja potpuno novi agregat od 174cm³ snage 13 kW (17,7 KS) pri 8.500 okretaja i 16,5 Nm momenta pri 7.000 okretaja. Vrijednosti koje postavljaju nove standarde u klasi osiguravaju elastičnost, brzo ubrzanje i glatku vožnju.

Rezultati su postignuti mukotrpnim radom na nizu komponenti s ciljem optimiziranja termodinamičkih performansi. Novi 200 agregat ima aluminijski cilindar s premazom od nikasila, novi klip s novom geometrijom krune i novu glavu koja doprinosi učinkovitosti izgaranja.
Bolje performanse agregata traže i bolje rješenje izvlačenja topline, dok je CVT prijenos s većom spojkom prilagođen novoj krivulji razvoja snage agregata.

Svi modeli Aprilije SR GT opremljeni su Start & Stop sustavom kratice RISS (Regulator Inverter Start & Stop System). Sustav je odbacio klasični pokretač i zamijenio ga uređajem bez četkica instaliranim izravno na radilici. Mnoge su prednosti takvog rješenja, od tišeg pokretanje do pouzdanosti i niže potrošnje goriva. Start & Stop sustav automatski isključuje motor 1 do 5 sekundi nakon zaustavljanja (ovisno o tome je li motor postigao radnu temperaturu). Lagano zakretanje ručice gasa dovoljno je za ponovno pokretanje, u potpunoj tišini, kao da se ne radi o klasičnom skuteru. Svi ovi podaci govore u prilog iznimnoj štedljivosti agregata. Prema WMTC ciklusu, model SR GT 125 može prijeći 40 km s 1 litrom, dok SR GT 200 s 1 litrom može prijeći 38,5 km.

Uz standardnu verziju ovih modela, dostupna je i SR GT Sport verzija koja se razlikuje agresivnijim bojama i grafikama. SR GT modeli dostupni su u tri boje, Aprilia crnoj, Street sivoj i Infinity plavoj, sve u kombinaciji sa srebrno sivom bojom podnice i rukohvata za suvozača, crnim kotačima i crnim sjedalom sa sivim šavom.



Sportska verzija bliža je tipičnim grafikama za Aprilia motocikle. Dolazi u mat bojama, Street žutoj, Iridium sivoj i Raceway crvenoj, u kombinaciji s crvenim kotačima i sjedalom u crnoj i sivoj boji s crvenim šavom. Srebrno siva podnica ukrašena je natpisom Aprilia, dok su središnji tunel i bočne oplate u crnoj mat boji, kao i rukohvat. Veliko A kao Aprilia krasi bočne strane prednjeg oklopa.

Preporučene maloprodajne cijene s uključenim posebnim porezom iznose 30.740 kn za model SR GT 125, 31.540 kn za model SR GT 125 Sport, 32.740 kn za model SR GT 200 i 33.540 kn za model SR GT 200 Sport. Potražite novi SR GT u Aprilia prodajnim salonima i raspitajte se za mogućnost probne vožnje, a na online platformi za probne vožnje Piaggio Grupe testride.piaggiogroup.com možete provjeriti dostupnost testnih vozila.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ8/fazer 800 Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda CBF 600 S Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Yamaha FJR1300 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)