Motorevija
PRETRAGA
2011-05-25 08:35:15 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Gdje god prođe, za njim sijevaju munje! Aprilijin 'gromovnik' treće generacije impozantan je sportski naked koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Imali smo privilegiju biti prvi novinari na svijetu koji su ga uzjahali i vozili na predivnoj trkaćoj stazi u Valenciji, ali i na okolnim cestama......



Najvažnije je duboko udahnuti i izdahnuti, smireno kao da se ništa nije dogodilo. A dogodilo se mnogo toga, jer V4 ispod vas ubrzava kao uragan. S kakvom samo silinom grabi naprijed, kao da na gumama ima šiljke koji se urezuju u tlo i ne dopuštaju stražnjem kraju niti primisao o proklizavanju.
No, tek kada se provezete kombinacijom zavoja koji se izmjenjuju u smjeru i radijusu, shvatite zapravo o kakvom se elitnom nakedu radi! I to je tako već godinama. Aprilijin tuono oduvijek je bio to što je i danas - derivat sportaša RSV4 R, a kao takav preuzeo je sve prednosti i mane svog dvojajčanog blizanca. Beskompromisno podešen u smjeru sporta te oduvijek natrpan suvremenim high-techom, u tri generacije prodan je u 18.000 primjeraka. Time je postao najuspješniji big-bike koji je izišao iz pogona u Noaleu....



....budite i vi oči u oči s novim tuonom, kompletan tekst pročitajte u novoj Motoreviji 5!


UPDATE!!!

Od motocikla koji je dominirao svjetskim Superbike prvenstvom Aprilia je stvorila opaki naked kakvog još niste vidjeli.
Jedini u toj klasi motocikala s V4 pogonskim agregatom, najsnažniji sa 167,3 KS i najučinkovitiji s potpuno novom izvedbom šasije koja postavlja nove standarde u klasi.
Naked sportski motocikl koji je sposoban dominirati svakom cestom svojim beskompromisnim performansama i najnaprednijim sustavima za sigurnost.
Tri mape rada agregata za trenutačno prilagođavanje performansi vašim potrebama.
Dostupan je i s APRC – drugom generacijom sustava dinamičke kontrole razvijenim na osnovu iskustva Aprilije u natjecanjima.

Kako to i priliči pravom sportskom motociklu, Tuono V4 prvi put u Hrvatskoj možete vidjeti na Grobniku tijekom Aprilia day-a 28.05. u sklopu 39. motohappeninga.






2011-05-16 03:29:59

Aprilia Tuono V4 R

�daje

Obujam: 999,6 cm3

Snaga: 162 k (119 KW) 11000 rpm

Okretni moment: 110 Nm @ 9000rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 190/55 ZR 17

Obujam spremnika: 17 l

Dužina: 179 kg

: 267 km/h

APRILIA
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)