Motorevija
PRETRAGA
2014-12-01 11:17:42 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Melandri i Bautista na stazi su isprobali novi V4 pogonski agregat s pneumatskim ventilima

Tri puna dana posla za vozače i za tim na drugom testiranju u sklopu Aprilijinog MotoGP projekta. Nakon testiranja u Valenciji prije dva tjedna Alvaro Bautista i Marco Melandri vratili su se na svoje Aprilia MotoGP motocikle kako bi se pripremili za nadolazeću sezonu 2015. Vremenske su neprilike nažalost opet odredile raspored testiranja, pogotovo tijekom zadnjeg dana (u četvrtak) uz učestale pljuskove i konstantno mokru stazu.



Unatoč prekidima uslijed vremenskih uvjeta, Aprilijini motocikli potvrdili su da su dobro osmišljeni, a to je bitno za daljnji tijek razvoja motocikla.

Na Jerezu, vozači Aprilije imali su priliku upoznati se s novim V4 pogonskim agregatom koji je opremljen pneumatskim ventilima. Pogonski agregat, koji pruža više snage od prethodne verzije agregata s konvencionalnim ventilima, debitirao je na stazi u četvrtak budući da se tim u utorak koncentrirao na podešavanje elektronike i postavki uz korištenje prethodne verzije agregata.

Alvaro Bautista je u tri dana odvozio 131 krug s najboljim vremenom od 1'40.6 dok je Melandri odvozio 123 kruga uz najbolje vrijeme od 1'41.5.
Pred timom je još puno posla, no zadovoljni su s rezultatima ovih testiranja na andaluzijskoj stazi i osjećaju optimizam prije zimske stanke. Službeno testiranje nastavlja se 4. veljače na stazi Sepang u Maleziji.



Romano Albesiano: „Unatoč lošim vremenskim uvjetima prikupili smo puno podataka koji su uglavnom pozitivni. Ovo je bila naša prva prilika za testiranje novog pogonskog agregata s pneumatskim ventilima, a rezultati su obećavajući po pitanju maksimalne snage i kontrole, iako nas očekuje još puno posla u podešavanju mape rada. Alvarovo navikavanje na Apriliju napreduje, to vrijedi i za njegove rezultate no i dalje ostaje puno prostora za napredak. Marco se i dalje navikava na Bridgestone gume, poprilično kompleksan problem koji bi zahtijevao puna tri dana testiranja pa će se za to morati pričekati sljedeća testiranja na Sepangu.“

Alvaro Bautista: „Možemo biti zadovoljni s ishodima testiranja iako nas je loše vrijeme ometalo u radu. Tijekom prvog dana nastavio sam koristiti motocikl s jednakim postavkama koje sam koristio u Valenciji. Koncentrirali smo se na podešavanje šasije i pronašli smo neke postavke koje mi odgovaraju i dozvoljavaju da u potpunosti upoznam motocikl. Tijekom drugog dana počeo sam koristiti novi pogonski agregat s pneumatskim ventilima. Ima puno snage ali očekuje nas puno posla vezano za njenu isporuku. Danas smo odradili nekoliko krugova na mokroj stazi što je bilo korisno za procjenu performansi pogonskog agregata u tim uvjetima. Sada nas očekuje zimska stanka. Ja ću se malo odmoriti i oporaviti nakon duge sezone, a nakon toga se vraćam na trening kako bi bio spreman za testiranja u veljači. U međuvremenu ću definitivno posjetiti Apriliju i osobno se upoznati s naporima koje inženjeri ulažu u razvoj motocikla.“

Marco Melandri: „Ovo su bila tri zanimljiva, a istovremeno i vrlo zahtjevna dana. Iz kruga u krug sve bolje shvaćam gdje se moram popraviti i što trebam promijeniti kako bi se osjećao ugodnije. I dalje se osjećam poprilično nesigurno. Mislim da moram odvoziti još nekoliko kilometara kako bi se riješio tog osjećaja. Novi pogonski agregat imao je nekoliko dječjih bolesti, što je i normalno u toj fazi, no već smo uvidjeli njegove pozitivne strane i na što se moramo koncentrirati kako bi ga poboljšali. Pred nama je dugo razdoblje odmora koje ćemo iskoristiti za razvoj i pripremiti se za testiranje na Sepangu. Svi naporno rade i cijeli tim osjeća entuzijazam. To je atmosfera koja mi ulijeva nadu.“





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.