Kinezi su na 'nišan' uzeli Hondu Africu Twin, Triumph Tiger 900, Suzuki V-Strom 1050
Ostalo je još manje od mjesec dana do održavanja EICMA-e, a već se naveliko špekulira o novitetima koje ćemo tamo vidjeti. Naše kolege iz njemačkog Motorrada prilično su sigurni da ćemo tamo vidjeti i novi CFMoto 1000 MT-X. Jasno, inspiriran je modelom 800 MT-X, no umjesto paralelnog twina s 95 KS pogonit će ga
trocilindarski redni motor sa
111 KS.
Glasine o ovom motociklu već kruže Kinom, a iz prilično pouzdanih izvora procurile su i neke specifikacije. Kako smo već spomenuli, veliki kineski adventure imat će redni trocilindrični motor od
približno 1000 ccm koji će razvijati 111 KS (81,6 kW) pri 8500 o/min. Pri tom najviši okretni moment iznosi 105 Nm pri 6.250 o/min. Naravno, Kinezi će pri tom pratiti moderne standarde serijske opreme poput quickshiftera/blippera i podesive kontrole proklizavanja.
CFMoto već nudi modele s rednim trocilindričnim motorima, ali zasad samo obujma 675 ccm s 92 KS, i to u naked i sportskoj izvedbi. S druge strane, u portfelju je CFMoto 800 MT-X, pa dizajn, okvir i ovjes na inačici obujma 1000 ccm ne bi trebali biti neki veći problem. Za pretpostaviti je da će 1000-ica imati
hod ovjesa od preko 200 mm, odgovarajuću sportsku visinu sjedala, kombinaciju kotača od 21 i 18 inča, te
približno 240 do 245 kg sa svim tekućinama (bez tekućina oko 215 kg).
Budući da je marka poznata po bogatim paketima opreme, očekuje se da će CFMoto 1000 MT-X uključivati
LED svjetla, sustave asistencije osjetljive na kut nagiba (
ABS i TCS) tvrtke Bosch, kočnice tvrtke Brembo, veliki zaslon u boji s mogućnošću povezivanja, grijane ručke, pa čak i grijano sjedalo. Cijena naravno (za sada) nije poznata, no za pretpostaviti je da će biti pozicionirana
iznad one CFMota 800 MT-X-a (od
8990 eura) a daleko ispod slično pozicioniranih (trocilindričnih) modela s fokusom na Triumph Tiger 900 Rally (18.018 eura). U cijeloj je priči možda i pomalo tragično to što će CFMoto1000 MT-X postati ono što je (odavno) trebala biti Yamaha Ténéré 900 (s CP3 agregatom).