Motorevija
PRETRAGA
2023-10-02 12:47:11 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

European Vespa Regularity Championship 2023. na rasporedu je za vikend 7. i 8. listopada u Istarskoj županiji


Vespa klub Hrvatska i Vespa klub Rovinj – Rovigno uz podršku Vespa cluba Europa, uz sponzorstvo Turističke zajednice Istarske županije, a pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture organiziraju „European Vespa Regularity Championship 2023.“ - „Europsko Vespa prvenstvo u preciznoj vožnji 2023.“ - koje će se održati u Rovinju i Istarskoj županiji 7. i 8. listopada 2023. godine.

Ovo „Europsko prvenstvo“ prvo je koje se održava izvan Italije od 1954. godine, a na kojemu će nastupiti do 150 natjecatelja iz Hrvatske, Italije, Austrije, Njemačke, Francuske, Belgije, Slovenije, Srbije, Mađarske, Bugarske…Natjecatelji „European Vespa Regularity Championship 2023.“ - „Europsko Vespa prvenstvo u preciznoj vožnji 2023.“ – vozit će dvije dionice u ukupnoj dužini od 230 kilometara.


U subotu 7. listopada prvi vremenski ispit starta u Rovinju od 9 sati, a natjecateljska dionica duga 170 kilometara vodi od Rovinja, preko Poreča, Višnjana, Sv. Petra u Šumi, Svetvinčenta, Pule i Fažane pa sve do Rovinja i dolaska na startno/ciljnu poziciju (ulica Braće Brajković 1) nadomak središta grada s prekrasnim pogledom na starogradsku jezgru.

Nakon odvožene dionice natjecatelji će, u samom Rovinju, na središnjem mjestu održavanja Europskog prvenstva u Vespa rally-u, svoje umijeće vožnje i upravljanija Vespama pokazati i na dvjema vremenskim mjernim stazama, što je iznimno atraktivno ne samo za same natjecatelje nego i za sve posjetitelje i gledatelje.
 
 

U nedjelju 8. listopada pred natjecateljima je druga, završna dionica i to u dužini od 60 kilometara od Rovinja preko Bala i Svetvinčenta, do Žminja uz povratak u Rovinj preko Kanfanara i Rovinjskog Sela. Natjecatelji će i u nedjelju u samoj završnici „Europskog prvenstva u Vespa rally-u“ znanje i umijeće pokazati na završnoj natjecanju u vožnji vremenske mjerne staze.

Osim za natjecatelje ovo Europsko prvenstvo odlična je prigoda za sve posjetitelje i gledatelje da uživo podrobnije vide i upoznaju se s kultnom Vespom, a na samom natjecanju sudjelovat će brojni rijetki modeli, uvijek mlade i neodoljivo zavodljive Vespe.
 

Organizacija i domaćinstvo velikih natjecanja poput „Europskog prvenstva u Vespa rally-u“ veliko je priznaje za Vespa klub Hrvatska i njenih svih 13 lokalnih klubova za sav dosadašnji rad i trud na brojnim susretima i natjecanjima koja su uvijek ocjenjena najvišim ocjenama, poput Svjetskog Vespa susreta „Vespa World Days 2015.“ koje smo organizirali u Biogradu i Zadru.
 
 

Osim promocije Vespe kao kultnog motocikla uz afirmaciju sigurnosti cestovnog prometa i odgovornog sudjelovanja u prometu, uz širenje tehničke kulture, ovakvi veliki susreti pokazali su se i kao odlična promocija Hrvatske kao turističke destinacije u koju ljubitelji Vespi, sudionici ovakvih događanja, s obiteljima rado dolaze na godišnje odmore. A, ovo će „Europsko prvenstvo“ mnogi natjecatelji i posjetitelji iskoristiti za upoznavanje Hrvatske i Istre te će svoj odmor provesti u našoj zemlji.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N BMW K 1600 GTL (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.