Motorevija
PRETRAGA
2012-01-25 08:16:16 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Sjećate li se Mirka Grmoje, bajkera nastradalog u prometnoj nesreći i osuđenog na kolica? U godinu dana, kaže Mirko, skupilo se jedva 1000 eura od donacija na račun ili na moto susretima. Teška financijska situacija dodatno otežava njegovo već narušeno zdravstveno stanje. Budući da nema dovoljno novca, ni operacija koja bi mu omogućila ponovno hodanje i normalan život nije izvediva. Još vas jednom podsjećamo na njega izdvajajući ovaj članak




Vrlo popularna društvena mreža Facebook ponekad je mnogo više od puke zabave. Ona može pomoći da se pronese vijest koja u medijima zbog različitih interesa ne bi dobila prostora. Jedna od njih je i pomoć koja je potrebna Mirku Grmoji. Iako vam njegovo ime možda nije poznato, u nastavku će vam postati jasno u kakvoj se situaciji nalazi te kako mu možete pomoći.
Naime, prije četiri godine, 23. prosinca 2006., Mirko je kod Ploča na hondi CBR 900 RR doživio prometnu nesreću u kojoj mu je stradala kralježnica. Otad je u kolicima. Cesta je bila mokra, a zavoj oštar. Uslijedio je pad čije posljedice ne bi bile tako ozbiljne da se na koncu nije dogodilo baš ono najgore.
- Motor je otišao u brdo i odbio se pa je krenuo za mnom i udario me u kičmu - prisjetio se Mirko u telefonskom razgovoru.
Tridesettrogodišnjak smatra da bi njegova današnja situacija bila mnogo bolja da su ga liječnici odmah operirali. Međutim, umjesto hitne intervencije, operacija je obavljena tek nakon četiri dana. Prije toga je još pretrpio put do bolnice u Splitu dug dva sata, bez ikakve imobilizacije. No, kad su stigli ondje, njegovu su ozljedu registrirali kao lakšu, budući da je bilo vidljivo samo iščašenje prsta ruke.
- Najveći je problem bio što me nisu odmah operirali. Peti kralježak je bio nagnječen i sitne su koščice u ta četiri dana napravile još gore, oštećivale su živce u leđnoj moždini - objasnio je.
Otad trpi bol, odbijaju mu slati vizitu jer je već previše bolesnika koje treba obilaziti, a i kolica su mu dotrajala, no treba proći još neko vrijeme kako bi ispunio uvjete za dobivanje novih. Živi s roditeljima i sa svega 1300 kuna prihoda.
No, u velu tame postoji jedna svijetla točka. Naime, Mirko je kontaktirao liječnika iz Njemačke koji mu može obaviti potrebnu operaciju.
- Izgledi za oporavak su veliki - optimistično ističe junak ove priče. No, za operaciju prije svega treba skupiti 30.000 eura. Tu Mirko računa na dobre ljude koji mu žele pomoći.
Članovi MK Škorpion odlučili su otvoriti grupu na Facebooku pod nazivom „Humanitarna pomoć za Mirko Grmoja“ gdje možete pronaći podatke o broju žiro-računa za uplatu.
Za kraj Mirko poručuje:
- Nitko ne zna što ga sutra čeka na cesti. Svakomu može biti ovako pa pomozite.



Na sljedeći broj žiro-računa možete dati svoj doprinos pomoći za Mirkovu operaciju: 2340009-3205822070 (kod Privredne banke Zagreb). Ako niste iz Hrvatske, sredstva također možete uplatiti putem međunarodnog broja bankovnog računa (IBAN):
HR07 2340 0093 2058 2207 0*
Ili na račun u Splitskoj banci - 3251332158




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R