Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom na tržištu je od 2010.
Hondin model VFR 1200 F Sports Tourer iz 2010. postao je prvi motocikl s mjenjačem opremljenim dvostrukom spojkom. Oznaka DCT (Dual Clutch Transmission) još uvijek je jedinstvena među serijskim motociklima, a ljubitelje Honde svakako veseli činjenica da se ovaj automatski mjenjač nudi u brojnim modelima kao što su Africa Twin, Crosstourer, serija NC 750, skuterima Integra, X-ADV, kao i u egzotičnom NM4 Vultusu te cruiseru Gold Wing. Potonji koristi verziju DCT-a sa sedam stupnjeva, a do danas je ovu opciju odabralo više od 140.000 kupaca iz Europe.
Kako radi Hondin DCT? Vozač jednostavnim pritiskom na tipku bira položaj ‘D’ i nakon toga elektronika brine o kretanju s mjesta te odabiru stupnjeva prijenosa. Klasične poluge spojke nema na lijevoj strani upravljača, ali vozač može prstima lijeve ruke intervenirati na tipke plus i minus. Budući da sustav koristi dvije spojke (jedna za 1., 3. i 5. stupanj, druga za 2., 4. i 6.), sve se odvija u djeliću sekunde, uz relativno 'mekane' izmjnene.
Automatski mod (AT) u potpunosti kontrolira elektronika s inteligentnim softverom, dok u manualnom modu (MT) vozač sam određuje trenutak izmjene stupnjeva. Kroz godine, Hondini inženjeri dorađivali su DCT u brojnim detaljima, a odlučite li se za neki Hondin model s DCT-om, primjerice Africu Twin 1100, pripremite se na doplatu od 8000 kn povrh izvedbe s klasičnim mjenjačem.