Motorevija
PRETRAGA
2020-05-29 11:54:44 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Motociklist iz Bistre za vikend 30. i 31. svibnja planira prevaliti 3700 km u 48 sati



Nakon što su mjere kretanja popustile, motociklist iz Bistre odlučio se na nesvakidašnju avanturu. Igor Kukec Brmbi na svom motociklu unutar 48 sati planira prijeći put od 3700 kilometara. Društvo će mu praviti još nekoliko motociklista koji će odvesti nešto kraću dionicu. Plan je na dva kotača u jednom danu biti 16 sati. Nakon toga slijedi odmor u dužini od sedam sati i ponovo vožnja u komadu. Oba dana projekt se vozi samo dionicama autocesta u Hrvatskoj. Ovakva vožnja ima i svoja stroga pravila. Sve se odvija u sklopu Iron Butt Association, svjetske organizacije, koja okuplja avanturiste ovakvog tipa, ima ih više od 75 tisuća članova. Njihov moto je ''svijet je naše igralište''.

Početak i kraj rute moraju imati svoje svjedoke. Sa same vožnje potrebno je priložiti dokaznice. To su računi od goriva na kojima se vidi datum, vrijeme i adresa gdje se motociklist nalazi. Takvi računi sa svakog zaustavljanja fotografiraju se uz kilometar sat kako bi bila vidljiva kilometraža. Osim dokaznica, tu je i poštivanje prometnih pravila, odnosno pridržavanje brzine ograničenja dionicom kojojm se prolazi.



Uz umor koji se nakon nekoliko sati počinje javljati, na pojedinim dionicama i vjetar bi mogao stvarati velike probleme. Cijeli projekt stoga će biti zahtjevan, jer primjerice ako prema jugu Hrvatske puše, motociklist se mora vratiti i voziti onom dionicom gdje to vremenski uvjeti dozvoljavaju. Osim stajanja za točenje goriva, zaustavljanja u pravilu nema. Vozači koriste isključivo vodu, a kad je hrana u pitanju energetske pločice.

Koncentracija tijekom puta mora biti na zavidnoj razini jer jedna mala greška može biti pogubna za cijeli projekt. Tehnologija u današnje vrijeme omogućuje slušanje glazbe u kacigi, možete nekoga i nazvati, no i uz sve to, vozač mora biti 100 posto koncentriran. Nekima od njih pomaže neprestano praćenje navigacije, pa na taj način održavaju vezu s okoliom, neki pjevaju. Ono najbitnije je biti mentalno izuzetno jak kako bi odradili ovako zahtjevan projekt.



Od moto opreme se koristi ona standardna za vožnju motocikla. Što se same pripreme motocikla tiče ništa neuobičajeno za dulja putovanja. Prije samog početka potrebno je napraviti servis i otkloniti eventualne nedostatke. Iron Butt 2020. vozi se 30. i 31. svibnja, a start je u subotu u 06:00 ispred salona Šepić Commerce na zagrebačkoj adresi Rastočka 14.

Više o Iron Butt asocijaciji, uvjetima za članstvo i pravilima doznajte na LINKU.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha YZF-R6 2008- Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki GSX-R 600 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.