Kawasaki je predstavio novu četverocilindričnu Ninju, obujma 400 ccm. Prvotno je lansirana u SAD-u i Aziji, a ujesen bi trebala stići i u Europu
S pojavom modela ZX-25R počele su kružiti glasine da će Kawasaki pojačati obujam motora i predstaviti ZX-4R. Prošle godine su se pak pojavile neslužbene informacije u SAD-u koje su malom četverocilindričnom Ninji dale i službenu notu. Nakon brojnih glasina, špekulacija o homologaciji i bezbroj snova, od veljače 2023. sve je jasno: Kawasaki će novu Ninju ZX-4 R, SE i RR isprva dovesti u SAD i Aziju, a od jeseni iste godine i u Europu! I to sa četiri cilindra.
Kawasaki novu malu Ninju predstavlja u tri modelske varijante. Baza je identična, riječ je o okviru ZX-25 R-a u koji je ugrađen potpuno novorazvijeni četverocilindraš obujma 399 ccm. Njegovo podrijetlo leži u dobro poznatim ZX-motorima. Kroz četiri pojedinačna provrta od 57 mm klipovi između mrtvih točaka prelaze udaljenost od svega 39,1 mm. Smjesu goriva u komore izgaranja ubrizgavaju leptirasta tijela promjera 34 mm a kompresijski omjer je 12,3:1. Snaga od 77 KS i potisak od 42 Nm dostupni su debelo iznad 10.000 o/min, granica je postavljena na 15.000 o/min. S punim ram-air efektom Kawasaki tvrdi da je dostupna snaga od 80 KS (mjereno na spojki).
Novi cjevasti okvir izrađen je od čelika, a motor je nosivi element. U skladu s visokim performansama, fokus je bio na optimalnoj raspodjeli težine, dovoljnoj krutosti i dovoljnoj fleksibilnosti. U glavi okvira baznog R-a montirana je upside-down vilica od Showe koja se ne može podešavati, dok je vilica modela SE i RR podesiva po prednaprezanju. Showa amortizer s progresivnom oprugom smješten je u zakrivljenu aluminijsku stražnju vilicu. Kawasaki u RR-u koristi isti amortizer kao u ZX-10 R-u.
Kawasaki navodi masu ZX-4R-a i RR-a od 188 kg s punim spremnikom goriva, dok model SE teži jedan kilogram više. U kontekstu malih supersportaša ovo je pozamašna masa. Usporedbe radi, Aprilia RS 660 s aluminijskim okvirom i dva cilindra manje na vagi pokazuje 183 kg. Dakle, čelični okvir i četiri cilindra uzimaju svoj danak. Umjerene vrijednosti za međuosovinski razmak (1380 mm), predtrag (97 mm) i visinu sjedala (800 mm) odgovaraju klasi. Popis opreme novog Kawasakija Ninje ZX-4R-a je prilično dug: TFT-zaslon s mogućnošću povezivanja pametnog telefona, četiri moda vožnje od kojih se jedan može konfigurirati, kontrola proklizavanja podesiva u devet stupnjeva, opcijski quickshifter s funkcijom blippera, pokazivač stupnja prijenosa i lap-timer.
Osim ovjesa, tri varijante ZX-4R-a razlikuju se i u pogledu komforne opreme. SE serijski dobiva quickshifter/blipperom, kao i zatamnjeni spojler, zaštitu okvira i USB priključak. Oplate su lakirane u bojama i dizajnu Ninja KRT-modela. Osim KRT-dizajna, top-model je prepoznatljiv po dodatnom natpisu RR. Uz potpuno podesivi stražnji amortizer sa 'Desetke', quickshifter spada u baznu opremu. Cijena za model RR u SAD-u je 9.699 dolara, što je trenutno ekvivalent iznosu od 8.900 eura (veljača 2023.), dok modeli R i SE još uvijek nisu na popisu Kawasakijeve modelske game.