Motorevija
PRETRAGA
2025-05-13 11:03:41 , Autor: Željko Car
Bookmark and Share

Dana 8. svibnja u 2025. u hotelu Korana Srakovčić članovi tima govorili su o pripremama za sezonu, dosadašnjim rezultatima i planovima za budućnost

 
U Hotelu Korana Srakovčić u Karlovcu članovi novoosnovanog Motocross kluba MX Karlovac održali su konferenciju za medije. U uvodnom dijelu Željko Car govorio je o promjenama u odnosu na prošlu godinu. Šimun i Roko voze Yamahe i cijeli tim zahvaljuje Delta Teamu Krško kao i TM-u Zagreb na izuzetnoj pomoći u sponzorstvu kao i na tehničkoj pomoći kod poboljšanja motora. Promijenjene su i klase. Šimun vozi MX2, a Roko klasu 85 ccm. Promijenjen je i klub, od ove godine voze za novoosnovani Motocross klub MX Karlovac. O pripremama za sezonu i rezultatima u dosadašnjem dijelu sezone, o nadolazećim utrkama i ciljevima kao i o povredi Roka govorili su Ivandići. 


Tata i trener Ante izjavio je: "Imali smo dobre pripreme na stazama u Hrvatskoj i Sloveniji, na stazi u Zadru bile su odlične zimske pripreme, a sada najviše treniramo kod nekadašnjeg prvaka Ivice Štefanca u Bariloviću. Sezona će biti duga i teška jer vozimo Otvorena prvenstva Hrvatske i Slovenije, Prvenstvo Italije kao i Europsko prvenstvo. Raspored je jako gust. U nekim vikendima utrke se preklapaju pa će se ekipa podijeliti. Šimun i Roko dobro su se snašli u novim klasama. Sezona za Roka nije dobro počela jer je na europskoj utrci u Cremoni slomio ruku. Osim Cremone propustio je i Euro utrku u Jastrebarskom tako da 25. svibnja putujemo u Barcelonu gdje treba izboriti nastup za polufinale i u konačnici, europsko finale u Loketu. Najvažnije je da ozljeda nije ostavila posljedica i da je ruka u redu, a nakon drugog mjesta u Zaboku Roko ponovno pobjeđuje, a forma se diže. Šimun također vozi odlično. Na početku sezone vozio je dvije Prestige utrke Prvenstva Italije koje su gotovo jake kao europske. Plasirao se u Elite grupu. Sada je vodeći na Otvorenim prvenstvima Hrvatske i Slovenije u klasi MX2."


Roko Ivandić: "Prešao sam u klasu 85 ccm. To je veći i jači motor. Imali smo friziranja i motor je puno bolji. U toj klasi ostati ću tri godine i nadam se da ću biti dobar. Samo par dana nakon skidanja gipsa sjeo sam na motor. Malo sam se provozao da dobijem osjećaj, nakon jedno mjesec dana. Bilo je super. Krenuli smo sa treninzima. Vraćam se u formu. Još nisam tamo gdje sam bio prije ozljede, treba još malo vremena. Ovaj vikend imati ćemo utrku talijanskog prvenstva a uskoro idemo u Španjolsku na europsku utrku.


Šimun Ivandić: "Sa 125 ccm dvotaktnog motora prešao sam na 250 ccm i četverotaktni motor. Sa 125 ccm imao sam hendikep na startu. Prelazak u 250 cm nije bio problem, dapače motor mi se puno više sviđa i lakše ga vozim. Par sezona bit ću na tom motoru u MX2 i očekujem dobre rezultate. Ove godine imam pet pobjeda i jedno treće mjesto na Otvorenim prvenstvima Hrvatske i Slovenije i nadam se da ću do kraja ostati na prvoj poziciji i osvojiti oba prvenstva."
 
Željko Car rekao je da je moto kros došao u Karlovac u ranim šezdesetim godinama svega nekoliko godina nakon što je postao posebna moto disciplina u svijetu. Karlovac je dao niz prvaka i dobrih vozača, legendarnog Lenu Šoštarića, Željka Zorića, Juru Kladušana, Slavka Baršića, Ivicu Štefanca, Dinka, Dina i Željka Car, Josipa Brinca i ostale. U Šancu, na Dubovcu i na Slunjskim brdima održane su brojne nacionalne, međunarodne i utrke Svjetskog prvenstva te ukazao na bogatu tradiciju moto krosa u Karlovcu. Postoji i brojna publika i znalci moto krosa. Logorište je u vlasništvu Grada Karlovca i postoji ideja da Logorište postane sportsko-rekreativni centar jer osim moto kros staze može se izgraditi i pump track staza za bicikliste kao i staza za Quad umjesto odlagališta otpada što je nažalost Logorište sada. Ljudi iz MK MX Karlovac, njihovo iskustvo i dosadašnji rezultati garancija su da to mogu ostvariti.
 

Ante Ivandić dodao je: "U motociklističkim krugovima Karlovca postojala je inicijativa da se Logorište ponovno aktivira, ali dalje se nije otišlo. Ti ljudi su nas i potaknuli da se angažiramo oko Logorišta. U Logorištu se treniralo, vožene su i utrke, a sada je smetlište. Potrebno je odmah postaviti barijere da se spriječi dovoz smeća i čim prije početi uređenje dok priroda potpuno ne „podivlja“. To bi nam puno značilo radi blizine staze i manjih troškova za trening. Poslali smo dopis Gradu da dobijemo teren na korištenje. Konfiguracija i podloga, odnosno zemlja su takvi da se može napraviti vrhunska staza i voziti u svim uvjetima pa i po kiši. U drugoj fazi možemo izgraditi infrastrukturu potrebnu za organizaciju utrka, a u trećoj pump-track i stazu za quad. Sve sadržaje osim natjecatelja moći će koristiti i rekreativci na biciklima , motorima i quadovima tako da bi Logorište bilo sportsko rekreativni centar. U Logorištu možemo napraviti i školu moto krosa i trening kamp tako da grad na četiri rijeke bude središte moto krosa. Dosta vozača će već iduće godine pristupiti našem klubu i bit ćemo jak klub, a uz sve rečeno Roko i Šime donose i izvrsnost i prepoznatljivost kao dodatni adut!




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia RS 125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VT 750 Shadow Spirit Honda VFR 1200 F Ducati Diavel (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S Honda XL650V Transalp BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-