Honda je na prošlogodišnjoj EICMA-i, uz već postojeći Hornet 750, izložila i izvedbe od 500 i 1000 ccm. Ova posljednja je pak jedina ostala dosljedna početnoj ideji Horneta, što znači da je pogoni četverocilindarski pogonski agregat koji razvija 150 KS. Motor je preuzet iz Firebladea (model 2017.) a u Hornetu razvija potisak od 110 Nm. Sustav Ram Air je izostavljen, ali barem postoje otvori za zrak na prednjoj strani spremnika goriva, što bi trebalo poboljšati akustiku za vozača.
Četverocilindrični motor Honde CB 1000 Hornet ugrađen je u novokonstruirani čelični okvir. Sprijeda je Showina potpuno podesiva upside-down vilica promjera 41 mm, straga Showin monoamortizer. Na prednje diskove promjera 310 mm djeluju radijalno montirane kočne čeljusti s četiri klipa, naravno tu je i ABS. Novi Hornet 1000 opremljen je petinčnim TFT-zaslonon koji nudi povezivanje s pametnim telefonom i, u kombinaciji s aplikacijom Honda 'RoadSync' omogućuje glasovno upravljanje.
Lansiranje Horneta 1000 na tržište bilo je planirano za 2024., no prema posljednjim neslužbenim informacijama odgođeno je za početak 2025. godine. Razlozi odgode još nisu poznati, baš kao niti kompletni tehnički podaci i cijena.
Sve tehničke informacije koje su trenutno dostupne o Hornetu 1000:
- Redni četverocilindarski motor, 999 ccm, dohc, 16 ventila, snaga oko 150 KS (110 kW) i okretni moment od 110 N
- PGM-FI ubrizgavanje, ispušni sustav 4-2-1
- Throttle by Wire, tri moda vožnje, kontrola trakcije, anti-hopping spojka
- Nova konstrukcija okvira (čelične grede)
- Sprijeda USD-vilica Showa 41mm, potpuno podesiva
- Straga Showa monoamortizer
- Sprijeda diskovi Ø 310 mm i radijalno montirane četveroklipne čeljusti
- Gume: 120/70-17, 180/55-17
- TFT-displej od 5 inča, Honda RoadSync Smartphone-Connectivity
- LED-svjetla sprijeda i straga
- Boje: Grand Prix Red, Mat Iridium Gray Metallic, Pearl Glare White