Motorevija
PRETRAGA
2023-10-03 11:46:31 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Glavni urednik magazina PS Johannes Müller je na Ninji H2R postigao najvišu brzinu od 333 km/h!



Do sada je uglavnom bilo moguće loviti brzinske rekorde u sklopu eventa 'FIM Land Speed World Records” na Bonneville Salt Flats u američkoj saveznoj državi Utah. Od 21. do 24. rujna ove godine se na njemačkom Lausitzringu po prvi put u Europi održao event 'World Speed Trials'. Kawasaki je s Ninjom H2R i Z H2 u suradnji s našim sestrinskim magazinom PS osigurao dva nova svjetska brzinska rekorda

Tim 'Kawasaki Njemačka' osigurao je tehničku podršku i motocikle dok je 'izvođač radova' bila naša sestrinska redakcija PS, specijalizirana na tematiku sportskih motocikala i tuninga. A upravo je poznati tuner Kawasakija Dieter Briese, s kojim redakcija PS-a već godinama surađuje, uz podršku Kevina Strohmengera iz Kawasakija svojim ogromnim znanjem doprinio da se enormna snaga ova dva motocikla savršeno prenese i na asfalt.



Glavni urednik magazina PS Johannes Müller je na Ninji H2R postigao najvišu brzinu od 333 km/h! Bila je to apsolutno najveća izmjerena brzina svih sudionika ovog eventa. I to u klasi 'Partly Streamlined' (do 1000 ccm)", budući da Ninja H2R serijski ima ugrađenu samo gornju i srednju oplatu. Tu je vrijednost isto tako trebalo potvrditi u suprotnom smjeru. Brzina je tada bila nešto manja - 328 km/h. Prosjek je u konačnici iznosio 330,766 km/h, što je bilo dovoljno za novi rekord u klasi "FIM Short Distance World Record with Flying Start".



Drugi Kawasakijev motocikl - Z H2 Trackinator - natjecao se u klasi 'Naked Bikes' (do 1000 ccm)”. Motocikl je prvenstveno za sprint na 1/8 milje za Kawasaki razvio Dieter Briese. Na stazi Lausitzring, 'Tracki' je modificiran na način da mu je vraćena standardna stražnja vilica (umjesto produžene jednostruke za kratke sprintove). S uspjehom, jer je na kraju dana Z H2, sa svojim kompresorskim motorom 'dignutim' na gotovo 300 KS, postigao najvišu brzinu od 292,480 km/h! Prosjek je to dobiven iz dvije vožnje, što je bilo dovoljno ne samo za pobjedu već i za još jedan svjetski rekord za Kawasaki! Pilot Johannes Müller se morao suočiti s velikom snagom vjetra, čak je i originalni vjetrobran morao biti dodatno skraćen a skinuto je i nekoliko bočnih dijelova kako bi se zadovoljili propisi klase 'Naked bikes'.

Budući da se radilo o službenom FIM-ovu događaju, sve rekordne vožnje bile su pod strogim povećalom. Osim toga, obujam motora svih motocikala je provjeren nakon rastavljanja istih na kraju događaja. Vrednovanje rezultata također je vrlo službeno. Zbog toga će dva Kawasakijeva svjetska rekorda biti službeno potvrđena tek u nadolazećim tjednima.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera Runner 50 SP Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda CBF 600 S Aprilia shiver 750 Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda XL650V Transalp Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R