Glavni urednik magazina PS Johannes Müller je na Ninji H2R postigao najvišu brzinu od 333 km/h!
Do sada je uglavnom bilo moguće loviti brzinske rekorde u sklopu eventa 'FIM Land Speed World Records” na Bonneville Salt Flats u američkoj saveznoj državi Utah. Od 21. do 24. rujna ove godine se na njemačkom Lausitzringu po prvi put u Europi održao event 'World Speed Trials'. Kawasaki je s Ninjom H2R i Z H2 u suradnji s našim sestrinskim magazinom PS osigurao dva nova svjetska brzinska rekorda
Tim 'Kawasaki Njemačka' osigurao je tehničku podršku i motocikle dok je 'izvođač radova' bila naša sestrinska redakcija PS, specijalizirana na tematiku sportskih motocikala i tuninga. A upravo je poznati tuner Kawasakija Dieter Briese, s kojim redakcija PS-a već godinama surađuje, uz podršku Kevina Strohmengera iz Kawasakija svojim ogromnim znanjem doprinio da se enormna snaga ova dva motocikla savršeno prenese i na asfalt.
Glavni urednik magazina PS Johannes Müller je na Ninji H2R postigao najvišu brzinu od 333 km/h! Bila je to apsolutno najveća izmjerena brzina svih sudionika ovog eventa. I to u klasi 'Partly Streamlined' (do 1000 ccm)", budući da Ninja H2R serijski ima ugrađenu samo gornju i srednju oplatu. Tu je vrijednost isto tako trebalo potvrditi u suprotnom smjeru. Brzina je tada bila nešto manja - 328 km/h. Prosjek je u konačnici iznosio 330,766 km/h, što je bilo dovoljno za novi rekord u klasi "FIM Short Distance World Record with Flying Start".
Drugi Kawasakijev motocikl - Z H2 Trackinator - natjecao se u klasi 'Naked Bikes' (do 1000 ccm)”. Motocikl je prvenstveno za sprint na 1/8 milje za Kawasaki razvio Dieter Briese. Na stazi Lausitzring, 'Tracki' je modificiran na način da mu je vraćena standardna stražnja vilica (umjesto produžene jednostruke za kratke sprintove). S uspjehom, jer je na kraju dana Z H2, sa svojim kompresorskim motorom 'dignutim' na gotovo 300 KS,
postigao najvišu brzinu od 292,480 km/h! Prosjek je to dobiven iz dvije vožnje, što je bilo dovoljno ne samo za pobjedu već i za još jedan svjetski rekord za Kawasaki! Pilot Johannes Müller se morao suočiti s velikom snagom vjetra, čak je i originalni vjetrobran morao biti dodatno skraćen a skinuto je i nekoliko bočnih dijelova kako bi se zadovoljili propisi klase 'Naked bikes'.
Budući da se radilo o službenom FIM-ovu događaju, sve rekordne vožnje bile su pod strogim povećalom. Osim toga, obujam motora svih motocikala je provjeren nakon rastavljanja istih na kraju događaja. Vrednovanje rezultata također je vrlo službeno. Zbog toga će dva Kawasakijeva svjetska rekorda biti službeno potvrđena tek u nadolazećim tjednima.