Motorevija
PRETRAGA
2012-11-07 14:37:23 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Dvadeset godina profesionalnog utrkivanja, četiri titule u 250 ccm te dvije u Superbikeu i svrstavanje u ponajbolje motocikliste svih vremena - suma je to velikog postignuća karijere Maxa Biaggija

Iako je formom daleko od mirovine, Max Biaggi odlučio je objesiti kacigu o klin i pozdraviti se s profesionalnom motociklističkom karijerom. Sljedeće godine, dakle, nećemo vidjeti broj 1 na nekom od motocikala Svjetskog prvenstva u superbikeu.

Aktualni prvak Superbikea Max Biaggi povlači se u mirovinu u 41. godini

Novopečeni prvak navedenog prvenstva objavio je 7. studenoga na konferenciji na stazi Vallelunga kako je njegovoj bogatoj i blistavoj karijeri stigao kraj.

- Uistinu sam želio održati ovu novinsku konferenciju jer je danas važan trenutak za Biaggija kao osobu; napušta ovaj (moto) svijet kao prvak, sportaš, kako bi napravio mjesta za Biaggija kojega malo ljudi dobro poznaje. Izabrao sam Vallelungu jer je ovdje sve za mene počelo. Sasvim slučajno, prije mnogo godina, otvorio se jedan čarobni svijet za mladog momka koji nije imao nikakve poveznice sa svijetom motocikala, no tada je nešto u meni zaiskrilo i nakon toga postalo snom koji me odveo daleko - objasnio je emocionalno 41-godišnjak.

Bilo je uspona i padova u Biaggijevoj dugoj karijeri. Neki ga vole, drugi mrze, no on je bio vođen strašću i ništa ga nije spriječilo da dođe do značajnih rezultata i ostane zapamćen kao jedan od najuspješnijih motociklista svih vremena, ali i kao najuspješniji Aprilijin natjecatelj.

- Posljednjih dvadeset godina moj je život bio dio izobličenog svijeta, prepunog radosti i teških trenutaka, uspona i padova, no ono što je vrijedilo bila je strast koja me gurala naprijed i činila da dajem sve od sebe. Ta strast za utrkama dovela me do velikih postignuća. Na tom sam putu imao mnoge suputnike, ali od njih se najviše ističe Aprilia, s kojom sam zajednički pisao neka važna poglavlja u povijesti utrka. Bila je to istinska ljubav! Spojili smo se, razdvojili, ponovno spojili... Zbog toga je ovo dobra odluka i sretan sam što odlazim u mirovinu kao prvak na apriliji - rekao je Talijan te je dodao:

- To nije bila laka odluka i protekla je noć bila najteža noć moga života. Ništa neće biti isto kao prije, no smiren sam jer je to odluka koju sam želio donijeti, a ne koju sam bio prisiljen donijeti. Međutim, s Aprilijom dogovaram projekt u skoroj budućnosti te se nadam kako ću uskoro biti u mogućnosti dati više informacija.

Biaggi je za 2013. imao nekoliko otvorenih opcija: ostanak s Aprilijom, prelazak u Ducati, pa čak i povratak u Moto GP. Najveći uspjesi njegove karijere četiri su uzastopna naslova prvaka u klasi do 250 ccm u sklopu Moto Grand Prixa (1994., 1995., 1996. i 1997. godine) te titule prvaka u Superbikeu iz 2010. i 2012. godine.




Aprilia je majstoru zahvalila na svoj način:

"Aprilia Racing i Piaggio Grupacija, za izvanredni doprinos sportu i ugledu marke Aprilia, žele zahvaliti Maxu Biaggiu koji je danas najavio svoje povlačenje iz sportskog motociklizma.

Od prvog osvojenog naslova prvaka u klasi 250 1994. godine do naslova prvaka kojeg je ove godine s aprilijom RSV4 osvojio na WSBK prvenstvu, trkaća povijest Aprilije bila je tijesno povezana s Maxovim trudom koji je doveo do nezaboravnih pobjeda te do prvog talijanskog naslova prvaka svjetskog Superbike prvenstva.

Max je pet od svojih šest naslova prvaka osvojio na motociklima iz Aprilije na kojima je ostvario 41 pobjedu i 43 plasmana na pobjednički podij. Time je postao neupitno najtrofejniji vozač Aprilije u povijesti, kao i jedan od glavnih igrača u sportskom motociklizmu na globalnoj razini. 

Piaggio Grupacija želi Maxu Biaggiju sve najbolje te puno sreće i uspjeha u svim privatnim i profesionalnim podvizima koji ga očekuju."


Foto: WorldSBK.com, Aprilia




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia RS 125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda XL650V Transalp Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-