Motorevija
PRETRAGA
2022-07-18 16:48:02 , Autor: Vanja Margetić / Foto: Vanja Margetić
Bookmark and Share

Četvrto po redu Prvenstvo Moto Gymkhane Croatia dobilo je snažan međunarodni predznak



Prije ljetne stanke, održano je četvrto po redu Prvenstvo Moto Gymkhane Croatia. Domaćim natjecateljima pridružila su se četvorica stranaca. U Zagreb su stigla dva Čeha, jedan Poljak i Slovenac. Time je zagrebačka utrka dobila oznaku međunarodne. Slavio je Ondrej Kroupa koji je zadani poligon prošao u vremenu 1:50.92. Iza njega na pobjedničko postolje popeo se drugi Čeh, Jiri Dvorak, dok je treće mjesto zauzeo Rok Rocky iz Slovenije. Najbolji od domaćih predstavnika bo je Josip Živić na četvrtom mjestu.

 

Već od ranog jutra i zagrijavanja bilo je jasno da gosti ne misle kući bez pehara. Svojim moto bravurama na dva kotača pokazali su što se treningom, odricanjem i tisućama padova može postići. I sam Kroupa u razgovoru istaknuo je da bez padova nema boljih vremena na štoperici. Padanje je sastavni dio ove discipline. Ozljede u pravilu nisu ozbiljne, pucaju plastike na motociklu, držači za noge, ručice kočnica i kvačila itd. "Izuzetno sam zadovoljan organizacijom, kao i poligonom koji nije bio nimalo jednostavan. U prvoj vožnji ganjajući nabolje vrijeme imao sam jednu nogu, kako mi to kažemo u ovom sportu, što dovoljno govori o težini postavljenog poligona", istaknuo je Ondrej Kroupa.

 

Inače, spuštena noga znači dodavanje jedne sekunde na postignuto vrijeme, što Kroupi nije predstavljalo veliki problem. I ostali inozemni natjecatelji puni su hvale za organizaciju zagrebačke utrke. Domaći natjecatelji dobro su se držali u obje vožnje. Ozbiljnijih padova nije bilo. Ono što uvijek veseli kada su motocikli u pitanju, to su natjecateljice. Ovoga puta u okršaj sa čunjevima i štopericom krenule su i uspješno završile njih tri. Najbolje vrijeme imala je Vedrana Markuči, drugo mjesto pripalo je Jasni Palić Picukarić, dok se do trećeg mjesta dovezla Ivana Blažon.

 

Osim natjecateljskog dijela nedjelja je donijela i poligon gdje su svi zainetresirani u pauzi između natjecanja mogli trenirati. Među čunjevima se tražilo mjesto više. Svoje veliko znanje u bilo kojem trenutku nesebično su dijelili gostujući vozači, koji redovito posjećuju natjecanja Europskog prvenstva Gymkhane.



 

Nedjelja je bila poseba i zbog još jednog detalja. Predstavljena je prva Moto Gymkhana mobilna aplikacija, jedina u svijetu. Iako disciplina stiže iz Japana, aplikacija je ipak plod domaće upornosti i pameti. Osim prezentacije aplikacija je imala i svoj test, live rezultati s natjecanja radili su besprijekorno. "Velik broj natjecatelja, posebno četvorica stranaca, dokaz su da radimo dobru stvar. Osim natjecateljskog dijela, Gymkhana ima i onaj edukativni. To je ono najvažnije. S poligona izaći kao bolji i sigurniji vozač. Nije nužno biti natjecatelj, no svi koji odrade nekoliko treninga siguran sam da mogu u okršaj sa štopericom", zaključio je vidno umoran organizator, Željko Marinović.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Gilera Runner 50 SP Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750