Motorevija
PRETRAGA
2022-07-18 16:48:02 , Autor: Vanja Margetić / Foto: Vanja Margetić
Bookmark and Share

Četvrto po redu Prvenstvo Moto Gymkhane Croatia dobilo je snažan međunarodni predznak



Prije ljetne stanke, održano je četvrto po redu Prvenstvo Moto Gymkhane Croatia. Domaćim natjecateljima pridružila su se četvorica stranaca. U Zagreb su stigla dva Čeha, jedan Poljak i Slovenac. Time je zagrebačka utrka dobila oznaku međunarodne. Slavio je Ondrej Kroupa koji je zadani poligon prošao u vremenu 1:50.92. Iza njega na pobjedničko postolje popeo se drugi Čeh, Jiri Dvorak, dok je treće mjesto zauzeo Rok Rocky iz Slovenije. Najbolji od domaćih predstavnika bo je Josip Živić na četvrtom mjestu.

 

Već od ranog jutra i zagrijavanja bilo je jasno da gosti ne misle kući bez pehara. Svojim moto bravurama na dva kotača pokazali su što se treningom, odricanjem i tisućama padova može postići. I sam Kroupa u razgovoru istaknuo je da bez padova nema boljih vremena na štoperici. Padanje je sastavni dio ove discipline. Ozljede u pravilu nisu ozbiljne, pucaju plastike na motociklu, držači za noge, ručice kočnica i kvačila itd. "Izuzetno sam zadovoljan organizacijom, kao i poligonom koji nije bio nimalo jednostavan. U prvoj vožnji ganjajući nabolje vrijeme imao sam jednu nogu, kako mi to kažemo u ovom sportu, što dovoljno govori o težini postavljenog poligona", istaknuo je Ondrej Kroupa.

 

Inače, spuštena noga znači dodavanje jedne sekunde na postignuto vrijeme, što Kroupi nije predstavljalo veliki problem. I ostali inozemni natjecatelji puni su hvale za organizaciju zagrebačke utrke. Domaći natjecatelji dobro su se držali u obje vožnje. Ozbiljnijih padova nije bilo. Ono što uvijek veseli kada su motocikli u pitanju, to su natjecateljice. Ovoga puta u okršaj sa čunjevima i štopericom krenule su i uspješno završile njih tri. Najbolje vrijeme imala je Vedrana Markuči, drugo mjesto pripalo je Jasni Palić Picukarić, dok se do trećeg mjesta dovezla Ivana Blažon.

 

Osim natjecateljskog dijela nedjelja je donijela i poligon gdje su svi zainetresirani u pauzi između natjecanja mogli trenirati. Među čunjevima se tražilo mjesto više. Svoje veliko znanje u bilo kojem trenutku nesebično su dijelili gostujući vozači, koji redovito posjećuju natjecanja Europskog prvenstva Gymkhane.



 

Nedjelja je bila poseba i zbog još jednog detalja. Predstavljena je prva Moto Gymkhana mobilna aplikacija, jedina u svijetu. Iako disciplina stiže iz Japana, aplikacija je ipak plod domaće upornosti i pameti. Osim prezentacije aplikacija je imala i svoj test, live rezultati s natjecanja radili su besprijekorno. "Velik broj natjecatelja, posebno četvorica stranaca, dokaz su da radimo dobru stvar. Osim natjecateljskog dijela, Gymkhana ima i onaj edukativni. To je ono najvažnije. S poligona izaći kao bolji i sigurniji vozač. Nije nužno biti natjecatelj, no svi koji odrade nekoliko treninga siguran sam da mogu u okršaj sa štopericom", zaključio je vidno umoran organizator, Željko Marinović.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R