Diva je ipak ostala živa - privela je kraju test izdržljivosti, ali uz poduži popis kvarova
Iako mnogi nisu vjerovali u sretan završetak ovoga testa izdržljivosti, MV Agusta Turismo Veloce je na kraju uspjela proći ciljem. Prevezla je 50.000 km, doduše ne i bez poteškoća: puknuo je ispušni sustav, ključ se odlomio i ostao u kontakt bravi, instrumenti su se 'ugasili' a redom su poslušnost otkazivali ABS, pokazivač temperature rashladne tekućine, quickshifter itd.
Tijekom gostovanja u Hrvatskoj, odradili smo usporedni test s Yamahom Tracer 900
Ipak, na kraju se na testu izdržljivosti pokazala znatno uspješnijom od slavne prethodnice F4 1000 čiji je motor na 12.000 km 'izdahnuo' (puknuće klipnjače) i završio na 'vječnim lovištima'.
Završno rastavljanje i analizu potrošenosti dijelova motora i ostalih pripadajućih komponenti možete pročitati u prvom broju Motorevije za 2018. koji će se na kioscima naći od 27. siječnja.