Mnogi su očekivali opsežnije tehničke promjene, no BMW nam je u slučaju S 1000 R-a priredio svojevrsno vizualno iznenađenje
Naime, novi dizajn s novooblikovanim svjetlosnim LED-potpisom S 1000 R više približava segmentu modernih roadstera no power-nakeda. Iako, BMW-ovi čelnici tvrde da u njemu nikada nije bilo više sporta no sada...
Naravno, S 1000 R je dobio potpuno novi pogonski agregat koje je istovjetan onomu iz aktualnog RR-a, s razlikom da u naked-izvedbi razvija 165 KS pri 11.000 o/min i 114 Nm pri 9250 o/min. Isto tako, redni četverocilindraš je u R-izvedbi ostao uskraćen za pomoć sustava shift-cam.
U svrhu bolje upravljivosti i smanjenja potrošnje goriva, završna tri stupnja u mjenjaču su postavljena duže a ispušni sustav je naravno prilagođen na normu Euro 5. S 1000 R od nule do stotke stiže za 3,2 sekunde a najveća brzina je 250 km/h.
Dok je dobro poznati stunter Chris Pfeiffer izvodio vratolomije na novome S 1000 R-u, BMW-ovi čelnici neprestano su isticali omjer mase i snage svoga nakeda kao veliku prednost u odnosu na konkurenciju. Naime, dok motocikli ove klase u prosjeku na vagi pokazuju 214,9 kg, S 1000 R se može pohvaliti i s do 15 kg manje. Naravno, ova brojka uvelike ovisi o paketu opreme koji ste odabrali (M-paket) tj. je li motocikl isporučen sa standarnim kotačima od alu-legure ili pak onima od karbona (ušteda u masi i do pet kilograma). Konkretno, novi S 1000 R u baznoj izvedbi je u odnosu na svoga prethodnika lakši za 6,5 kg (199 kg suhe mase).
Arsenal elektroničkih pomagala također je obogaćen. Od sada S 1000 R dolazi s ABS-om za zavoje, dinamičkom kontrolom trakcije i wheelie-controlom te s tri standardna mappinga (rain, road i dynamic) koji se uz nadoplatu mogu proširiti i s četvrtim (pro). Dakako, nadoplatiti se može i elektronski ovjes.
TFT-displej je veličine 6,5-inča a njegovim postavkama se upravlja s lijeve strane upravljača. Može se upariti s vašim pametnim telefonom (bluetooth) a dodatni M-paket pruža i dodatne opcije prikaza te bogatiji izbor funkcija.
S 1000 R je u baznoj izvedbi dostupan u boji 'racing red' i 'style sport silver', dok je M-paket u prepoznatljivoj kombinaciji bijele, crvene i plave. U salone stiže tijekom svibnja, a cijena za Hrvatsku još nije poznata.