Potpuno novi model, s teškom kamuflažom, viđen je na prijevoju Stelvio
Dvije ispušne cijevi jedna do druge – svima koji imalo poznaju tehniku jasno je da Suzuki ima novu pogonsku jedinicu, s kojom će postati konkurentniji u srednjoj klasi (600-900 ccm). Za razliku od dosadašnjeg V2, redni dvocilindarski motor je kompaktniji, lakši i jeftiniji za proizvodnju. Vrlo je izgledno da će, kao i u slučaju Yamahinog CP2, radilica imati otklon od 270 stupnjeva, što vjerno imitira rad V2 motora s kutem od 90 stupnjeva između cilindara. Također, okvir motocikla je novorazvijen, što vrijedi i za stražnju vlicu.
U svakom slučaju, ovo je lijepa vijest iz Suzukija i vrlo je vjerojatno da će na novoj platformi nastati još modela. Za početak bismo trebali vidjeti novi V-Strom koji bi po svemu sudeći mogao nositi oznaku 800, a to je ujedno i oproštaj od famoznog V2 koji je svoju premijeru imao davne 1999. u modelu SV 650. Više konkretnih informacija očekujemo uoči predstojećih sajmova Intermot Köln i EICMA Milano.