Čini se kako je serijska izvedba koncepta Recursion sve bliže serijskoj proizvodnji
Konceptni Recursion, pogonjen rednim dvocilindrašem s turbopunjačem, predstavljen je još 2013. no čini se kako bi serijski model mogao stići u prodajne salone već 2019. U najnovijim informacijama spominje se obujam motora od 700 ccm, s dvije bregaste osovine u glavi (DOHC), za razliku od inicijalnog koji je brojao 588 ccm i koristio SOHC razvod ventila. Također, na fotografiji s patenta uočljiva je promjena okvira, dakle napuštena je ideja aluminijskih greda umjesto kojih je korišten čelični cjevasti (trellis). Špekulira se da bi naziv modela mogao glasiti GSX 700 T, no u kuloarima se spominje i oživljavanje kultnog imena Katana.
Za razliku od koncepta Recursion za koji su deklarilali snagu od 100 KS, a zamislili su ga prvenstveno kao ekonomičnog sportaša, novi motor obujma 700 ccm mogao bi se približiti granici od 150 KS, što otvara jednu sasvim novu dimenziju. Čini se kako nas na predstojećem salonu Intermot u Koelnu, početkom listopada, očekuje veliko iznenađenje iz Hamamatsua!