Motorevija
PRETRAGA
2017-02-09 11:38:10 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Piaggio Grupa istražuje evoluciju mobilnosti



Piaggio Grupa predstavila je prošli tjedan u Bostonu proizvode GITA i KILO, prve projekte koje je razvio Piaggio Fast Forward (PFF), tvtka koju je osnovala i vodi Piaggio Grupa, zamišljena kao napredni američki istraživački centar za mobilnost budućnosti. Piaggio Grupa istražuje evoluciju mobilnosti promišljajući budućnost, proširujući vidike kako bi uključili puno širi raspon tehnoloških rješanje u usporedbi s današnjima.

GITA je autonomno vozilo, osmišljeno za pomoć ljudima. Ima nosivost do 18 kg te mogućnost opažanja i komuniciranja. Može slijediti osobu brzinom do 35 km/h i sposobno je neovisno se kretati u mapiranom okruženju. Zaobljeni oblik i čisti dizajn njegove su osobine.



KILO je „stariji brat“ GITA-e te zahvaljujući većoj nosivosti može prenositi do 100 kg u svom spremniku obujma 120 l. Zahvaljujući trima kotačima ima izvanrednu stabilnosti.

Michele Colaninno, predsjednik upravnog odbora PFF-a komentirao je: “Istinsko razumijevanje ljudi i ljudskih navika kako bi zadovoljili njihove potrebe put je koji nas je doveo do stvaranje GITA-e. Razumijemo kako moramo stvoriti proizvode za potrebe ljudske sutrašnjice i to ćemo činiti kroz ljudskost. Priču o uspjehu čine ljudi i timovi u PFF-u koji to potvrđuju. Oni su mladi, puni zanosa, ne boje se izazova; pravi „melting pot“ kultura i zanimanja zaslužan za stvaranje savršenog spoja robotike, inženjerstva i dizajna.”

Roberto Colaninno, predsjednik upravnog odbora i glavni izvršni direktor Piaggio Grupe izjavio je: "Piaggio Grupa stvaranjem PFF-a još jednom gleda u budućnost, mlade ljude, buduće generacije i ne želi samo biti spremna suočiti se s izazovima sve kompliciranijih scenarija mobilnosti već želi biti predvodnik ove promjene. Inovacija, istraživanje i znatiželja temelj su i glavni pokretači ovog projekta. "

Revolucionarna priroda proizvoda GITA i KILO u njihovoj je sposobnosti pružanja podrške ljudima u različitim aktivnostima pri svakodnevnom kretanju te širenje ograničenog kruga kretanja i ljudskih mogućnosti prenošenja tereta. Zamišljeni su kao platforma mobilnosti te mogu biti prilagođavani i primjenjivani za zadovoljavanje različitih potreba u više scenarija.



Piaggio Fast Forward (PFF) je 2015. godine osnovala Piaggio Grupa s ciljem osvajanja sektora pametne mobilnosti ljudi i roba. Misija tvrtke je pomoći ljudima kako bi se kretali bolje, dalje, brže i ugodnije. PFF izrađuje robote i laka prijevozna sredstva koja se usporedo s ljudima kreću iza, uz ili ispod njih. U sadašnjem vremenu inteligentnih strojeva, autonomije i povezanosti, PFF ima za cilj promicanje užurbanih gradova punih pješaka, biciklista i skejtera čija je mobilnost unaprijeđena novim pametnim vozilima. Sjedište PFF-a je u Bostonu, u Massachusettsu.

PFF vodi glavni izvršni direktor Jeffrey Schnapp, zajedno s Micheleom Colaninnom (predsjednik upravnog odbora), Gregom Lynnom (kreativni direktor), Sashom Hoffmanom (direktor proizvodnje) i Beth Altringer (direktorica istraživanja dizajna). Savjetodavni odbor PFF-a čine Roberto Colaninno (predsjednik upravnog odbora i glavni izvršni direktor Piaggio Grupe), Nicholas Negroponte (osnivač MIT Media Lab-a), John Hoke (podpredsjednik u Nike Design-u), Doug Brent (podpredsjednik tehnoloških inovacija u Trimble-u) i Jeff Linnell (bivši direktor robotike u Google-u).




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.