Motorevija
PRETRAGA
2012-06-13 10:29:31 , Autor: Ines
Bookmark and Share

S novim piaggiom X10 putovanje je svakodnevni luksuz


Piaggio X10, stvoren kao najnoviji nasljednik Piaggiove linije GT, perjanica je marke na dva kotača, za one koji traže maksimalnu udobnost na maksi skuteru s poznatom talijanskom elegancijom.



Prostrano sjedalo ispod kojeg se mogu spremiti dvije kacige, trokanalni sustav ABS i ASR, parkirna kočnica integrirana u bočni oslonac - sve na novom X10 dizajnirano je kako bi se osigurala udobnost, maksimalna funkcionalnost i potpuna sigurnost. Tu su i putno računalo s LCD-zaslonom, osvijetljene tipke na upravljaču, veliki vjetrobran i trostruki pretinac u prednjoj oplati. S novim Piaggiom X10 putovanje je svakodnevni luksuz.



Piaggio zauzima vodeće mjesto u segmentu GT skutera s modelom koji predstavlja najviši stupanj evolucije talijanskog maksi koncepta. X10 najnoviji je nasljednik duge tradicije Piaggia u prestižnom segmentu GT skutera u kojem je dva desetljeća postavljao nove trendove. Dizajn je okrenut budućnosti, ali i očuvanju i razvijanju prepoznatljivog i autentičnog talijanskog stila obitelji Piaggio. Piaggio X10 ističe se izgledom koji uspijeva biti originalan bez žrtvovanja harmonije. Detalji izrađeni izvanrednom pažnjom privlačni su i osiguravaju maksimalnu funkcionalnost.



Najiskusniji vozači skutera koji konstantno traže najbolji spoj performansi, kompaktnosti i niske potrošnje goriva odabrat će verziju s novim Piaggiovim pogonskim agregatom 350 koji pruža maksimalnu snagu usporedivu s agregatima 400, 33 KS, i izvrsni okretni moment (32,3 Nm), dok su dimenzije, težina i potrošnja goriva na razini agregata 300.

Na ovom suvremenom agregatu možete birati između dvije mape rada koje možete birati izravno putem tipke na upravljaču. Sportska mapa pruža punu snagu i performanse, dok ekonomična mapa smanjuje potrošnju goriva i nudi maksimalnu autonomiju.



Piaggio X10 opremljen je sofisticiranim sustavom kočenja s dvostrukim diskom promjera 280 mm sprijeda i diskom promjera 240 mm straga te integralnim sustavom kočenja, dok je verzija executive opremljena kombinacijom sustava ABS/ASR.

Piaggio X10 350 dostupan je po cijeni od 48.600 kuna, a verzija executive sa sigurnosnim paketom ABS/ASR od 56.200 kuna za gotovinsko plaćanje.

Otiđite do Piaggiovih salona i sami se na testnom vozilu uvjerite u performanse novog vladara GT klase.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Aprilia shiver 750 Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R