Motorevija
PRETRAGA
2011-11-08 10:56:27 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Novi pogonski agregat, novi dizajn i jedinstvene karakteristike: Moto Guzzijeva legendarna 750-ica u potpunosti je obnovljena



U pretpremijernoj prezentaciji Piaggio Grupa predstavila je jedan od brojnih noviteta koji nas očekuju na tiskovnoj konferenciji Grupe u sklopu 69. međunarodnog sajma motocikala u Milanu, EICMA 2011.

Sajam u Milanu označava debi nove linije moto guzzija V7 koja se sastoji od tri modela, dvaju tourera i racera: V7 (klasični motocikl), V7 special (motocikl za zahtjevnije putnike i ljubitelje brzine) i V7 racer (napredna sportska verzija motocikla). Tri u potpunosti nova motocikla pružaju veću snagu i brzinu, sve na bazi okvira s dvostrukom kolijevkom i V-twin 90° pogonskog agregata s kardanskim prijenosom, kakvog koriste svi Moto Guzzijevi motocikli.



S ponudom ovih iznimnih novih modela Moto Guzzi završava godinu u kojoj je obilježena 90. godišnjica marke i održano posebno izdanje skupa Guzzi World Days. Na skupu je sudjelovalo više od 20.000 sudionika koji su stigli u Mandelo del Lario iz svakog kutka Italije, Europe i svijeta kako bi proslavili 90. rođendan ''orla'', marke osnovane 1921. godine.

Novi V7 modeli još su jedan u nizu opipljivih pokazatelja investicija Piaggio Grupe u Moto Guzzi koje će u sljedećih pet godina iznositi više od 40 milijuna eura, ne računajući ulaganje u tvornicu u Mandelu del Lariju. Prvi rezultati ovih investicija brzo su uslijedili s novim modelima poput stelvija 1200 8V, norgea 1200 8V i prethodne generacije modela V7. U prvih 10 mjeseci 2011. godine Moto Guzzi bilježi rast od 31% u usporedbi s istim razdobljem u prethodnoj godini, što je impresivan rezultat uzimajući u obzir pad europskog tržišta motocikala od 8%.



Novi pogonski agregat, novi dizajn i jedinstvene karakteristike: moto guzzi V7 postigao je novi napredak s potpunim redizajnom u skladu s originalnim V7, motociklom čija je proizvodnja započela 1966. godine u Mandelu del Lariju. Taj motocikl i njegovi nasljednici bilježili su izvanredan uspjeh na tržištima diljem svijeta.

Dizajn novog V7 koji će biti predstavljen u Milanu na sajmu EICMA 2011. otkriva nasljeđe ovog modela koji linijama podsjeća na slavne prethodnike, počevši od modela V7 750 special, njegovih oplata i blatobrana, pa sve do modela V7 sport koji je inspirirao spremnik goriva, prepoznatljivu karakteristiku modela V7.



Novi V 90° pogonski agregat na novoj V7 liniji u potpunosti je redizajniran, što ne uključuje samo njegov izgled. Povećana je snaga i okretni moment za više od 10%, a smanjena je potrošnja goriva i emisija štetnih plinova.




2011-11-10 09:18:10

lijepo, bilo bi još ljepše da su se napisale tehničke karakteristike

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)