Motorevija
PRETRAGA
2023-10-18 11:15:48 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Yamaha za terenske ekstremiste spremna je za najzahtjevnije offroad zadatke



Od svog predstavljanja 2019., Ténéré 700 postao je jedan od Yamahinih najprodavanijih modela. Pogonjen Yamahinim CP2 agregatom zapremnine 690 ccm, visokog okretnog momenta i opremljen kapacitetnim podvozjem s vrhunskim sustavima ovjesa, Ténéré je ponajbolji motocikl u svojoj kategoriji.

Ténéré 700 Extreme ima potpuno prilagodljive sustave ovjesa marke KYB s 20 mm dodatnog hoda sprijeda i straga (u usporedbi s modelom Ténéré 700). Potpuno prilagodljivi ovjes marke KYB može se postaviti tako da učinkovito funkcionira kada su u pitanju različite tjelesne građe vozača i različiti stilovi vožnje.



Tvornički opremljen laganim osloncima za noge od titana, kao i aluminijskim štitnikom hladnjaka i vodilicom lanca, Ténéré 700 Extreme prepoznatljiv je po visokom prednjem blatobranu, ali i rally sjedalu. Okomito postavljeni TFT instrumenti dijagonale pet inča nude tri zasebna prikaza, uključujući zaslon u stilu cestovne karte Rally Raid za učinkovitu navigaciju kada ste usred ničega.

Izvanredne terenske performanse modela Ténéré istaknuli su Yamahini tvornički vozači Alessandro Botturi i Pol Tarrés koji su pobjednički vozili svoje motocikle na najtežim svjetskim reli utrkama. Nakon stvaranja povijesti na vožnji relija TransAnatolia s epskim prvim i drugim mjestom na postolju, Tarrés i Botturi debitirat će s modelom Ténéré 700 Extreme za 2024. u posljednjoj fazi talijanskog prvenstva Motorally Raid TT koje se održava u mjestu Olbia od 20. listopada.



Sa svojim vrhunskim ovjesom marke KYB dugog hoda, iznimno kvalitetnim komponentama podvozja i nadograđenim TFT kokpitom, Ténéré 700 Extreme stroj je izvanrednih mogućnosti koji pustolovne vozače može odvesti u divljinu i dalje do sljedećeg obzora. Očekivani dolazak u prodaju je proljeće 2024., cijene zasad nisu poznate.



Ténéré 700 Extreme: Bitne značajke

- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB s Kashima premazom i hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Potpuno prilagodljivi „piggyback” stražnji amortizer marke KYB, s hodom kotača od 220 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Razmak od tla od 260 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Okomiti TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme i mogućnosti zaslona u stilu cestovne karte Rally Raid

- Skupina prekidača na lijevoj strani s prekidačem za navigaciju

- Lagani oslonci za noge od titana s 35 posto većom površinom radi iznimno dobrog prianjanja

- Ravno jednodijelno sjedalo s dodatnom oblogom od 20 mm za veću visinu sjedala od 910 mm

- Visoko postavljeni prednji blatobran u boji motocikla

- Mrežasti štitnik hladnjaka od aluminija

- Vodilica lanca

- Aluminijski kotači sa žbicama anodizirani u zlatnoj boji




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha YZF-R6 2008- Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki GSX-R 600 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda XL650V Transalp Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.