Supersportaš iz Hamamatsua neće biti prilagođen za normu Euro 5
Podsjetimo, s datumom 1. siječnja 2020. na snagu je stupila stroža norma Euro 5 koju moraju zadovoljiti svi novoproizvedeni modeli motocikala. Oni postojeći modeli koji se već nekoliko godina nalaze u cjenicima, imaju period prilagodbe od godinu dana, odnosno, morat će biti homologirani na normu Euro 5 s datumom 1. siječnja 2021.
Između ostalih, u takvoj je situaciji i Suzukijev GSX-R 1000, no zasad nema planova o homologaciji popularnog kilo-gixxera, što znači da ga s krajem 2020. treba povući iz prodaje na europskom tržištu, jer ga nakon 1. siječnja 2021. kupci više neće moći registrirati.
Ono što ulijeva tračak nade za sve ljubitelje Suzukija je informacija kako bi GSX-R 1000 mogao biti vraćen u prodaju 2023., kada će na snagu stupiti još stroža norma Euro 5b. No, tome ne idu u prilog vrlo niske prodajne brojke sportskih motocikala u Europi, pa uprava Suzukija još važe ima li ekonomske isplativosti za to.
Također se razmatra i strategija što napraviti krajem tekuće 2020., a jedno od mogućih rješenja je to da Suzukijevi ovlašteni prodavači izvjestan broj kilo-gixxera registriraju na jedan dan, što im ostavlja mogućnost da ih prodaju i nakon 1. siječnja 2021. kao 'nove', jer je tako zaobiđen administrativni uvjet o nemogućnosti prve registracije novog motocikla koji nije homologiran na normu Euro 5.
Budući da će se GSX-R 1000 nastaviti proizvoditi u Japanu, svi trkaći timovi ne trebaju strahovati o nedostatku novih motocikala i pripadajućih dijelova.