Motorevija
PRETRAGA
2025-07-03 13:31:25 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Uoči natjecanja koje je na rasporedu od 11. do 13. srpnja, u prostorijama Centra za posjetitelje u Velikoj Gorici o ovom sportskom događaju govorili su organizatori



U povodu održavanja jednog od najvećih sportskih događaja kada je motosport u pitanju, 11. Europskog prvenstva Moto Gymkhana Croatia 2025. koje se od 11. do 13. srpnja održava na Bugatti Rimac poligonu Mičevec održana je konferencija za medije. U prostorijama Centra za posjetitelje u Velikoj Gorici o ovom sportskom događaju govorili su gradonačelnik Velike Gorice Krešimir Ačkar, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Velike Gorice, Maja Toth, a u ime organizatora predsjednik Udruge Moto Gymkhana Croatia, Željko Marinović.

Zahvaljujem idejnim začetnicima ovoga događanja koji će Velikoj Gorici dati dodatnu dimenziju društvenog i kvalitetnog sadržaja za sve naše sugrađane i posjetitelje iz Velike Gorice, grada Zagreba, cijele Hrvatske i Europe. Nadam se da će naši sugrađani doći na ovog događanje i upotpuniti svoje slobodno vrijeme, rekao je gradonačelnik Krešimir Ačkar i zahvalio organizatorima što su izabrali Veliku Goricu za ovo događanje i naglasio da će Velika Gorica biti na raspolaganju za iduća europska natjecanja, Velika Gorica će vas uvijek otvorenog srca primiti zaključio je gradonačelnik Ačkar.

 

O važnosti Europskog prvenstva za Zagrebačku županiju, ali i cijelu kontinentalnu Hrvatsku, njenu promociju i turistički značaj, govorila je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović. Nama je želja ojačati turizam Zagrebačke županije, odaslati najljepšu pozivnicu u sve krajeve svijeta jer znamo da će od 11. do 13. srpnja doći sudionici iz sedamnaest zemalja svijeta. Ovo je veliko događanje za nas jer time dobivamo značaj na međunarodnoj karti svijeta u Hrvatskoj i šire. Naglasila je kako ovakve i slične manifestacije potiču cjelokupno gospodarstvo, prvenstveno za domaće OPG-ove. Turisiti, natjecatelji ovakvog tipa dnevno troše i od 100 eur, što je u odnosu na prosjek znatno više. Svi su u velikom plusu, od restorana, turustičkih djelatnika ne samo u Velikoj Gorici već i u cijeloj Zagrebačkoj županiji, istaknula je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović.



Prijavljena su 82 natjecatelja iz sedamnaest zemalja. Još uvijek nisu zatvorene prijave, tako da je moguće da popunimo cijelu kvotu od 99 natjecateljskih mjesta. Većina natjecatelja dolazi s obitelji pa ne možemo brojiti samo jednog natjecatelja koji dolazi tih dana u Hrvatsku, stižu obiteljski i nastavit će svoj godišnji u Hrvatskoj. U petak 11. srpnja očekujemo goste, cijeli dan će biti neslužbeni treninzi, od 9 pa sve do večernjih sati. U subotu 12. srpnja imamo službene treninge, GP 8, na tim treninzima natjecatelji najboljim vremenima osiguravaju startnu poziciju za nedjeljno natjecanje. To je jedinstveni poligon koji je svugdje u svijetu isti. Po njemu se rade startna mjesta, kako tko kreće. U nedjelju 13. srpnja od 9 sati krenut ćemo sa šetanjem kroz poligon, 45 minuta je dozvoljeno hodati poligonom kako bi natjecatelji zapamtili sve smjerove poligona.

Kroz poligon se prolazi dva puta, prvi je u jutarnjim satima, drugi u poslijepodnevnim. Poligon se mora proći bez greške, svaka greška se kažnjava sekundama. Greške mogu biti srušeni čunj, nedovršena radnja ili krivi smjer, primjerice dodir ili rušenje čunja je 1 sekunda. U pravilu to znači da vas jedan čunj može koštati dobrog plasmana, ako govorimo o najboljima, onda je to svakako iza desetg mjesta. Favoriti su prema statistici Nizozemci, jedan od razloga njihovog uspjeha je i zatvoren poligon na kojem mogu cijele godine trenirati. Onaj tko ima najbolje vrijeme u prvom odnosno drugom krugu, odnosi pobjedu. Mi smo u osam godina stvorili najveću Gymkhanu u Europi. Osobno mislim kako će ovo Europsko prvenstvo podići ljestvicu organizacije za buduća natjecanja, na što smo iznimno ponosni. Kako bi nastupili na Gymkhana prvenstvu, morate biti član neke od Moto Gymkhane u svijetu ili Europi, ne možete se samo prijaviti i doći natjecati. Ulaz je sa sve posjetitelje besplatan, posebno će biti zanimljivo vidjeti majstore čunjeva na djelu.



Motociklizam nisu samo velike brzine, to je i umijeće vožnje motocikla pri malim brzinama. Svi motocikli nalaze se u jednoj kategoriji, mi smo zbog popularizacije sporta u Hrvatskoj napravili nekoliko kategorija zato što su neki motocikli veći, teži, jači, drugi su opet puno lakši i okretniji. Napravili smo klasu gdje voze samo žene, što je urodilo plodom, trenutačno u udruzi od 120 članova imamo tridesetak vozačica, istaknuo je Željko Marinović. Drago mi je da Velika Gorica može biti domaćin događanju koje potiče razvijanje vještina u sigurnosti za sve ljubitelje života na dva kotača. Pozivam sve na Mičevec i uživanje u ovom uistinu jedinstvenom adrenalinskom spektaklu, zaključila je direktorica Turističke zajendice Velike Gorice, Maja Toth.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda CBF 600 N Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Aprilia RS 125 Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha FJR1300 KTM RC-8 R (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda XL650V Transalp Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-