Motorevija
PRETRAGA
2011-01-13 08:37:37 , Autor: Ines Brezovac, foto Ducati
Bookmark and Share

Ducati i Ferrari ponovno su zacrvenjeli Madonnu di Campiglio; najveća zvijezda - Rossi



Poznato talijansko skijaško odredište Madonna di Campiglio posljednjih je dana dom Ferrarija i Ducatija. Naime, ondje su ovi talijanski proizvođači automobila, odnosno motocikala predstavili svoje timove za 2011. godinu. Od velikih imena - Fernanda Alonsa, Felipea Masse i Nickyja Haydena - najveća zvijezda manifestacije Wrooom ipak je bio Valentino Rossi. Devetostruki prvak svijeta napokon se mogao pokazati u Ducatijevim bojama. Iako prevladava crvena, Rossi je ostao vjeran fluorescentno žutoj.

No, njegova glavna preokupacija i dalje je ozljeda ramena. Iako je krajem prošle godine bio podvrgnut novoj operaciji, za potpuni oporavak treba vremena. Međutim, 31-godišnjak se nada da će biti dovoljno spreman za prvi ovogodišnji test koji će se održati na malezijskom Sepangu od 1. do 3. veljače.

Udružene snage Ferrarija i Ducatija - Fernando Alonso, Felipe Massa,
Valentino Rossi, Nicky Hayden

- Moramo još mnogo poraditi na desmosediciju, no moje je zdravlje na prvome mjestu. (…) Neću moći dostići potrebnu razinu snage [do veljače]: u utrci sam s vremenom - naglasio je Talijan.
Usprkos ozljedi ramena koja ga prati još od nesreće na motokrosu iz travnja, Valentino je u studenome probao ducati desmosedici GP11. No, tek je sada - nakon isteka ugovora s Yamahom - napokon mogao otkriti nešto više impresija:

Crveni desmosedici GP11 i završni "touch" - Rossijeva fluorescentno žuta

- Ducati je pravi prototip dok su japanski motocikli poput serijskih motocikala prerađenih za Moto GP. Stoga GP11 zahtijeva drugačiji način vožnje. Međutim, na prvom me testu ništa nije zabrinulo, a za Maleziju smo prije svega poradili na položaju sjedenja i nekim dijelovima koji će mi pomoći poboljšati vožnju. S druge strane, morat ću također malo promijeniti vlastiti stil. (…) Za razliku od [yamahe] M1, GP11 traži pomalo 'prljavi' stil vožnje.

Hayden i Rossi nakon osam godina ponovno timski kolege

Valentino je proteklih sedam sezona vozio za Yamahu s kojom je ostvario četiri naslova. Pred njime je veliki izazov: ostvariti naslov na ducatiju, te ujedno postati prvim vozačem u povijesti Moto GP-a koji će osvojiti naslove u najjačoj klasi s tri različita konstruktora. Zasad se, ipak, valja koncentrirati na prilagodbu novom motociklu.

- Ovaj je izazov isti kao onaj s kojim sam se susreo u Yamahi, no uvjeti su drugačiji. 2004. sam ja bio u odličnoj formi, no motocikl je trebao poboljšanje; ducati kompetitivan, ali sada se ja moram pripremiti - zaključuje Valentino.

Drugi član tima Ducati, pak, Nicky Hayden izrazito je motiviran jer je zadovoljan motociklom. Rossijev dolazak ga veseli, ali ga ne impresionira, budući da su 2003. već bili dijelili boks, a za 2011. kaže:
- Inače ne dajem velike prognoze jer su to sve naklapanja dok se uistinu ne sjedne na motocikl, no znam da imam odličan tim i motocikl, te se ne planiramo vrtjeti oko sredine poretka!

Osim obožavatelja, i sam Rossi
će se morati naviknuti na
crvenu boju






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha FJR1300 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.