Motorevija
PRETRAGA
2024-03-27 14:23:13 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

U salonu Novema Nova u Draganiću možete dogovoriti i probnu vožnju. Cijena mu je tek 500 eura veća od prethodnika



Novi tekućinom hlađeni jednocilindrični motor ima obujam od točno 451,65 ccm i razvija 40 KS pri 8000 o/min. Upravo je ovaj skok u performansama za mnoge vlasnike starog modela, ali i potencijalne kupce novog, ključna stavka na Royal Enfieldu Himalayanu 450. Poboljšanja nisu samo rezultat neznatnog povećanja obujma, već i nove, moderne konstrukcije motora: hlađenje tekućinom, elektronsko ubrizgavanje goriva, dvije bregaste osovine u glavi (DOHC) i četiri ventila.



Novi Royal Enfield Himalayan 450 u duljinu mjeri 2245 mm, u visinu 1316 a u širinu 852 mm. Ovisno o izvedbi vjetrobranskog stakla, visina se povećava na 1415 mm, a ovisno o zaštiti ruku širina ide do 900 mm. Međuosovinski razmak je 1510 mm, a kao masa praznog vozila navedena je brojka od 198 kilograma. Dopuštena je nosivost od 200 kilograma.



Royal Enfield Himalayan 450 ističe se iznimno dugim hodom ovjesa upside-down vilice i izravno montiranog amortizera s progresivnom oprugom. I sprijeda i straga hod Showina ovjesa iznosi čak 200 milimetara. Sprijeda rotira kotač od 21 cola, straga je veličine 17 cola a kotači s klasičnim žbicama ukazuju na upotrebu zračnica. Prednji disk je promjera 320 mm, straga je 270 mm a Himalayan 450 se može pohvaliti i dvokanalnim ABS-om.



Iznad kompaktnog monocilindrika nalazi se 17-litreni spremnik goriva golemog izgleda, koji bi uz štedljivu potrošnju od 3,6 l/100 km trebao omogućiti domet i do 500 km. Okruglo prednje svjetlo uokvireno je kratkim vjetrobranom a sva svjetla na Royal Enfieldu Himalayanu 450 su u LED tehnologiji. Ravni upravljač smješten je dosta naprijed, sjedalo je podijeljeno u dva dijela, a cjevasti stražnji dio okvira završava širokim blatobranom s integriranim osvjetljenjem.



Budući da postoje različita sjedala koje možete izabrati za Himalayan 450, trebalo bi biti se naći nešto što je prikladno za osobe uzrasta od 1,60 do 1,90 m. Nisko sjedalo je na visini 805 ili 825 mm, standardno na 825 i 845 mm. Ukoliko naručite rally-sjedalo pune dužine, dobit ćete visinu od 865 mm. Kao i kod prethodnika, veći TFT-kokpit može se umrežiti s pametnim telefonom, a ujedno služi i kao navigacijski sustav.



Bazna izvedba Royal Enfielda Himalayana 450 je ona u pješčano smeđoj boji (Kaza Brown). Ostale boje: 'Slate Himalayan Salt', 'Slate Poppy Blue', 'Kamet White', 'Hanle Black'. Cijena u konačnici ovisi o izboru boje, ali i opremi. Početna cijena Royal Enfielda Himalayana 450 (Base) je 6090 eura, dok izvedba Pass košta 100 eura više. Najskuplji Summit košta 6390 eura, no opremljen je žbičanim naplatcima koji podržavaju tubeless gume. Tvorničko jamstvo na Himalayanu 450 je tri godine.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Ninja 250 R Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.