Motorevija
PRETRAGA
2014-04-15 11:46:25 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Nedjelja za Aprilia Racing nije dobro započela u drugom krugu svjetskog SBK prvenstva na španjolskoj stazi Aragon

Alcaniz (Španjolska), 13. travnja 2014. - U prvoj utrci, suočeni s naglim pogoršanjem performansi guma, Marco Melandri i Sylvain Guintoli gubili su priključak s vodećima i bili prisiljeni na hrabru, iako defenzivnu utrku. Nakon dobrog starta, Aprilijini vozači postupno su gubili pozicije. Iako je Guintoli uspio završiti šesti, Melandri je pao na jedanaesto mjesto. Promjena vremena početka utrke (10:30 za prvu utrku), uvedena prvi put u ovom prvenstvenom krugu, imala je značajan utjecan na performanse guma na RSV4.



Vozač iz Ravenne pokazao je od čega su prvaci sazdani i uz potporu svog tima dokazao da ima karakter. U drugoj utrci, s normalnijim temperaturama, Melandri i njegova Aprilija uhvatili su pravi tempo. Startajući sa sedmog mjesta, Marco je započeo niz borbi s vozačima ispred, ostavljajući Guintolija, Daviesa, Giuglianija i Reu iza sebe. Probio se mjesto po mjesto, dok četiri kruga prije kraja nije uhvatio priključak sa Sykesom i Bazom. Ova dva vozača vodili su tokom cijele utrke.

Spektakularnim potezom, Melandri je izbio na drugo mjesto svega 2 kruga prije kraja utrke. Vozač Meladrijevog kalibra teško se miri s drugim mjestom te je pripremio svoj napad na vrh u posljednjem krugu. Pokušao je ostati Sykesu na stražnjem kolu i na zadnjoj ravnini izvesti potez, spektakularan, ali nemoguć. Otišao je preširoko i završio utrku na trećem mjestu.

Vozio je izvanrednu utrku, dostojnu jednog od najboljih vozača svjetskog prvenstva koje je tek započelo i obećava uzbudljivu sezonu. Test Melandrijevog karaktera koji je pokazao na stazi i njegov RSV4 znak je sigurno da se radi o ozbiljnom kandidatu za titulu.
Guintoli ide kući s 21 bodom iz prvih europskih utrka čime je potvrdio svoju konzistentnost i činjenicu da svi koji misle biti na vrhu moraju računati na ovog francuskog vozača.



Marco Melandri: “Prava je šteta što smo praktički uzalud izgubili prvu utrku. Od prvog kruga sam se mučio i nisam mogao držati tempo. Za drugu utrku, napravili smo neke izmjene s timom i motocikl je radio puno bolje. Izgubio sam samo malo vremena u prvom dijelu utrke. Imao sam malo problema pri kočenju prije zavoja, ali krug po krug, stjecao sam sigurnost dok nisam uhvatio priključak s vodećima. Pretekao sam Baza i u tom trenutku, tako blizu pobjede, moj DNA me natjerao da probam još više iako sam malo previše zaostajao za Sykesom. Nažalost, otišao sam preširoko i završio treći, ali morao sam dokazati da mogu pobjediti i ponijet ću tu sigurnost sa sobom u Assen kako bih osigurao prvu pobjedu u sezoni.”

Sylvain Guintoli: “Druga utrka je definitivno prošla puno bolje. Osim rezultata, mogao sam voziti s puno više sigurnosti, dok smo u prvoj utrci samo pokušavali osvojiti što više bodova. Kad me u drugoj utrci Marco pretekao, pokušao sam ga slijediti i uhvatiti priključak s vodećima, ali dva puta sam izgubio kontrolu nad prednjim krajem, pa sam odlučio držati svoj tempo. Napredak u odnosu na prvu utrku je bio očit. U jednom trenutku postizao sam vremena kao i vodeći vozači, ali sam bio predaleko da bih ih sustigao. Moramo shvatiti kako su niske temperature u prvoj utrci imale takav učinak na naše performanse. S novim vremenima održavanja utrka, održati performanse RSV4 na vrhuncu i pri niskim temperaturama bit će jako važno.”


ARAGON – RACE 1

1. Sykes (Kawasaki)
2. Baz (Kawasaki)
3. Rea (Honda)
4. Davies (Ducati)
5. Laverty (Suzuki)
6. Guintoli (Aprilia)
7. Elias (Aprilia)
8. Giugliano (Ducati)
9. Haslam (Honda)
11. Melandri (Aprilia)


ARAGON – RACE 2

1. Sykes (Kawasaki)
2. Baz (Kawasaki)
3. Melandri (Aprilia)
4. Guintoli (Aprilia)
5. Rea (Honda)
6. Laverty (Suzuki)
7. Giugliano (Ducati)
8. Haslam (Honda)
9. Elias (Aprilia)
10. Salom (Kawasaki)


WSBK 2014 – VOZAČI

1. Sykes (Kawasaki) 41
2. Baz (Kawasaki) 31
3. Guintoli (Aprilia) 28
4. Melandri (Aprilia) 26
5. Rea (Honda) 25
6. Laverty (Suzuki) 25
7. Giugliano (Ducati) 21
8. Davies (Ducati) 17
9. Haslam (Honda) 13
10. Elias (Aprilia) 11


WSBK 2014 – PROIZVOĐAČI

1. Kawasaki 81
2. Aprilia 71
3. Suzuki 49
4. Honda 48
5. Ducati 48
6. BMW 14
7. MV Agusta 3








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.