Motorevija
PRETRAGA
2021-05-13 11:39:50 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

U prodaju kreće od rujna 2021., s početnom cijenom od 3590 kn i petogodišnjim jamstvom



Pomalo je zavladalo zatišje u svijetu elitnih kaciga, dugo nismo čuli ništa vrijedno pažnje iako je sezona u punom jeku. Sve do trenutka dok se nisu pojavile fotografije bivšeg svjetskog prvaka Marc Marqueza – njegova brata Alexa također - kako u rukama drže novu uzdanicu iz tradicionalne japanske kuće Shoei.

 

Naime, Marc Marquez utrke vozi s modelom Shoei X-Spirit III, dok bi u slobodno vrijeme – po želji i volji Shoeija – predivnim i uzbudljivim španjolskim zaleđem trebao uživati u čarima novog modela NXR2. Japanci svoju novu integralnu sportsku kacigu nazivaju 'koncentratom' koji kombinira sve prednosti i tehnologije Shoeija. Sa sobom donosi malu masu i poznatu trajnost a isto tako, novi NXR2 bi zahvaljujući novoj, učinkovitoj oblozi u unutrašnjosti trebao smanjiti i buku u kacigi.



Školjka novog NXR2 temelji se na dobro poznatoj 'naprednoj integriranoj matrici' (Advanced Integrated Matrix) tj. petoslojnoj strukturi različito obrađenih vlakana i staklenih vlakana. Taj sloj bi kacigu trebao učiniti jednako laganom i elastičnom u slučaju pada pri maloj brzini kao i krutom u slučaju nesreće pri velikoj brzini. EPS-kupola s područjima različite gustoće pak iznutra apsorbira energiju udarca i raspršuje je.

 

Novoprojektirana unutarnja obloga opremljena je 'sustavom za oslobađanje u nuždi' (Emergency-Release-System) u predjelu jastučića obraza kako bi se spriječila opasnost od (daljnjih) ozljeda vratne kralježnice prilikom skidanja kacige u slučaju pružanja prve pomoći. Baš kao i u moto sportu, podbradak novog NXR2 zatvoren je dvostrukim D-prstenom. Ujedno, novi NXR2 je prvi Shoei koji je homologiran prema novom standardu ECE 22.06.

NXR2 je opremljen uklonjivom i perivom unutrašnjošću a jastučići za obraze dostupni su u različitim debljinama. Shoei je razvio vanjsku ljusku u četiri različite veličine a one se pak koriste za sedam raspoloživih veličina kaciga - od XXS-a do XXL-a. Masa kacige iznosi 1390 grama (veličina M), a može se povećavati ili smanjivati do 50 grama, ovisno o njezinoj veličini.

 

Prema prvim fotografijama vidljivo je da je priprema za interfon lijepo izvedena a novi vizir (CWR-F2) po prvi puta ima centralno smješteno zaključavanje. Nova vanjska ljuska ima ukupno šest ulaznih otvora, raspoređenih po bradi, čelu i prednjem dijelu glave. Zajedno s četiri otvora na stražnjoj strani glave, ventilacijski sustav trebao bi osigurati vrlo ugodnu klimatizaciju kacige.

 

Shoei će lansirati novi NXR2 u rujnu ove godine a dostupno je ukupno 18 različitih koloracija. Cijene jednobojno lakiranih kaciga (bijela i crna) su 479 eura, jednostavne mat-lakirane inačice su 499 eura a atraktivne grafike platit ćete 599 eura.




xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha XT660X Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) KTM 690 Duke BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)