Motorevija
PRETRAGA
2025-07-15 14:25:09 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Jonathan Arias iz Španjolske pobjednik je 11. Europskog prvenstva Moto Gymkhana Croatia



U uzbudljivoj i napetoj borbi s čunjevima Arias je svojim vozačkim bravurama uspio biti najbrži i ponijeti titulu pobjednika. Do drugog mjesta u dvije vožnje dovezao se Gijsbertus Schuld iz Nizozemske. Do trećeg mjesta na vrućem asfaltu stigao je Piotr Szkut iz Poljske.

 

Na ovogodišnjem 11. po redu Europskom prvenstvu Moto Gymkhane, nastupilo je 73 vozača iz čak 15 europskih zemalja. Najveći je ovo broj prijavljenih natjecatelja otkako se održava Europsko prvenstvo. Najbrojnija zemlja svakako bila je zemlja domaćin, čiji su vozači odmjerili snage s najboljim europskim vozačima. Najbrži u tome bio je Josip Živić, u jakoj konkurenciji plasirao se na sedmo mjesto.

 

U poretku vozačica najbrža je bila Kristina Abelianova iz Estonije, na drugo mjesto pobjedničkog postolja popela se Mrie Geerlings iz Nizozemske, dok je treće mjesto zauzela vozačica dobro poznata hrvatskoj publici, Marketa Juzova. Od domaćih vozačica dugačak i zahtjevan poligon u dvije vožnje najbrže je prošla Vedrana Markučić, zauzevši peto mjesto.

Hrvatska, točnije Udruga Moto Gymkhana Croatia pokazala se kao odličan domaćin i organizator natjecanja. Sve je započelo u petak, kada su stranci doslovno okupirali poligon na Mićevcu i trenirali. Subota je donijela službene treninge, kao i GP8, što konkretno znači izbor najbolje startne pozicije za nedjeljne dvije utrke. Nakon cjelodnevnog treniranja uslijedilo je svečano otvaranje prvenstva. Čast je pripala gradonačelniku Velike Gorice, Krešimiru Ačkaru, koji tom prigodom nije krio oduševljenje organizacijom i brojem natjecatelja.

 

Veliko finale odigralo se u nedjelju u dvije utrke. Prije prolaska motociklima, natjecatelji su stazu pamtili pješice, za to su imali su 45 minuta. Odmah nakon utrke, pobjednik iz Španjolske rekao je da su natjecanje i pobjeda ostvarenje njegovih snova. Puno je treninga, odricanja i žrtve za ovakav rezultat. Posebno sam sretan što sam stigao u Hrvatsku, ovo je bilo jedno fantastično natjecanje i iskreno čestitam svima na organizaciji, istaknuo je Arias.

Posebno svečano bilo je u subotu, na službenom otvorenju 11. Europskog prvenstva Moto Gymkhana Croatia. Sve zemlje predstavljene su svečanim defileom, što im se posebno dopalo. "Nemam riječi kojima bih zahvalio svima koji su na svoj način pomogli da se ovo 11. Europsko prvenstvo Moto Gymkhana Croatia održi upravo u Hrvatskoj. Najmanja smo zemlja organizator s najvećim brojem natjecatelja na što sam posebno ponosan", svim natjecateljima poručio je organizator Željko Marinović uz naglasak da se u Hrvatskoj osjećaju kao kod kuće i kako se nada da će im Hrvatska ostati u lijepom sjećanju.



Jedno od najvećih moto natjecanja ove godine u Hrvatskoj okupilo je velik broj posjetitelja, ljubitelja dva kotača koji su kroz tri dana uživali u majstorijama najboljih vozača u ovom najbrže rastućem moto sportu. Osim sportskog, natjecanje ima i turistički značaj. Velika većina stanih natjecatelja, nakon borbe s čunjevima, nastavilo je put prema obali i svom godišnjem odmoru koji su odlučili provesti upravo u Hrvatskoj.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT660X Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda CBF 600 N Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Aprilia RS 125 Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Aprilia Tuono V4 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 KTM RC-8 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda XL650V Transalp Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Kawasaki KLE500 2005- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.)