Motorevija
PRETRAGA
2021-04-15 11:55:17 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

U subotu 17. travnja, točno u podne, na motocross stazi Ribnik



Jozo Bozo će oči prekriti metalnim naočalama debljine 2 mm koje prekrivaju skoro polovicu lica, a još će na sve to staviti i potpuno neprozirnu vreću. Naravno, sve navedeno će publika prethodno provjeriti i uvjeriti se da se kroz to zaista ništa ne može vidjeti. Nakon toga će pokušati odvesti krug s OSAM zavoja do cilja.

Tko je Jozo Bozo? Neki će reći da je Jozo Bozo mađioničar, neki da je glumac, neki da je pjesnik ili čak pjevač. Ipak, nakon ovog događaja neki će ga zasigurno pamtiti i kao kaskadera! Jozo Bozo je rođen u Zagrebu 1973., već 1987. godine počinje sa samostalnim javnim nastupima, a od 1992. profesionalno se bavi mađioničarstvom te će uskoro proslaviti 30 godina profesionalnog rada.



Tijekom svoje karijere Jozo Bozo je održao više od 12.000 predstava na pet kontinanata. Nastupao je od New Yorka do Las Vegasa, od Sydneya do Hong Konga na najpoznatijim svjetskim pozornicama. Ipak, posebno se ističu njegove predstave u Washingtonu u Bijeloj Kući za američku predsjedničku obitelj i njihove uzvanike jer prije Joze Boze niti jedan mađioničar iz Europe nikada nije bio pozvan u Bijelu Kuću.

Iako je još prije 30-ak godina vozio automobil zavezanih očiju, a prije 10 godina otvorio Karting Arenu u Zagrebu vozeći karting krug zavezanih očiju. Vožnja MOTORA ZAVEZANIH OČIJU je neusporedivo zahtjevniji pothvat i u Europi još nije uspješno izveden!

 

Znamo koliko je teško održavati balans stojeći na jednoj nozi zatvorenih očiju. Sada samo pokušajte zamisliti koliko je teško odvoziti cijeli krug motorom teškim preko 100 kilograma na neravnom zemljanom terenu koji ima OSAM krivina! Postoji razlog zašto to još nikome u Europi nije uspjelo! Izbor Motocross staze Ribnik, nedaleko od Karlovca, bio je težak jer se staza mijenja iz dana u dan, ovisno o količini padalina i tvrdoći tla budući da bager svaki dan mijenja stazu. Vjetar zna biti jak što dodatno otežava cijeli projekt i smanjuje šansu za uspjeh.

Budući da će nakon stunta Joze Boze biti moguće isprobati AJP motocikle, Motocross staza Ribnik, iako zahrjavna, izvrstan je izbor. S druge strane, izbor AJP motocikla je bio vrlo jednostavan jer su AJP motocikli napravlljeni od vrhunskih komponenti. Oni svojom lakoćom vožnje, izvrsnim ovjesom koji beskompromisno reagira na neravnine daju sigurnost svakom vozaču, pa tako i Jozi Bozi u ovim zahtijevnim uvjetima.

 

Također, tvrtka Pro Technology d.o.o. koja je njihov zastupnik u Hrvatskoj vjeruje u AJP motocikle i u Jozu Bozu te su mu prepustili model SPR 250R za vježbanje i stunt. Ovaj se projekt pripremao mjesecima, kako u glavi Joze Boze tako i u tajnosti AJP-a. Zahtjevnost projekta je vrlo visoka, ali šansa za uspjeh pak vrlo mala. Ipak, Jozo Bozo je uvjeren da će mu se zvijezde posložiti. Sretno!




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki DL1000 V-Strom Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)