Orange team iz Mattighofena ga je kratko i jasno prozvao - zvijer! Naš
top-test otkriva je li doista riječ o uraganu ili je cijela priča prenapuhana
Ubacivanje u prvu brzinu popraćeno je glasnim udarcem, baš kao i na njegovom prethodniku, no nakon otpuštanja spojke slijedi pravo iznenađenje. Zvijer se ne otima kontroli, već naprotiv ubrzava vrlo linearno i uglađeno. Potisak je toliko snažan i ravnomjeran da vozač odmah prebacuje u drugi stupanj. Nema više ni traga onom zatrzavanju i udaranju pogonskog lanca koji smo susretali na njegovu prethodniku, a koje se uvijek pravdalo „uobičajenim V2-karakteristikama“. Sada je vidljivo da jedan V2 to može i drukčije, ili ako baš želite - znatno bolje.
Znači li to da je Zvijer nakljukana apaurinima? Nipošto, jer nakon 3500 o/min kreće udaranje bubnjeva i basova. Bez trunke napora, 1,3-litreni agregat katapultira nas u orbitu, a lakoća vrtnje kroz okretaje je rijetko viđeni gušt. Dovoljno je pustiti ga negdje do 7000 o/min, te potom prebaciti u stupanj više.
No, uz sav respekt prema količini raspoložive snage i momenta, kao i njihovoj upotrebljivosti, ipak nas zanima gdje je isparilo najavljenih osam konjskih snaga. Naime, KTM je deklarirao 180 KS, no naš je mjerni uređaj zabilježio - tek 172. Isto tako, tvornički deklariranih 290 km/h pretvorilo se u 272 km/h izmjerenih prema našem GPS-uređaju!
U aktualnom broju Motorevije (1/2014) saznajte kakvim se novi Super Duke pokazao na zahtjevnom top-testu!