Motorevija
PRETRAGA
2016-11-11 10:03:22 , Autor: hrt.hr
Bookmark and Share

U novoj sezoni Aleksandar Stanković motorom je proputovao tri tisuće kilometara po Istri, otoku Cresu, Sloveniji, Austriji – sve do Njemačke



U petak na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 1) u 18 sati započinje emitiranje treće sezone putopisne serije Vjetar u kosi autora Aleksandra Stankovića. U četirima će pedesetminutnim nastavcima autor upoznati gledatelje sa stanovnicima malih istarskih mjesta i kvarnerskih otoka.

Svojim motociklom obišao je Istru i kvarnerske otoke s povremenim izletima u Sloveniju, Austriju te Njemačku. Posjetio je dvije najvažnije motociklističke ceste: Grossglockner Hochalpenstrasse u Austriji, te Berchtesgaden u Njemačkoj. Gledatelji će vidjeti i čuti zanimljive priče s otoka Cresa te priče iz Istre koje uključuju Ćićariju, Rašu, Pazin, Beram, Istarske Toplice, Bale, Rovinj, Limski kanal, otočić Porer i Novigrad.

Na putu dugome tri tisuće kilometara ekipa Vjetra u kosi snimila je zanimljive ljude i pejzaže. Neskromno mislim da je riječ o najboljoj od triju dosad snimljenih putopisnih serija. Uživao sam vozeći se mopedom APN-4, kakav voze naši poštari, na Grossglockner, najvišu planinu u Austriji.



Austriju ćemo prikazati s pomoću zanimljivih krajolika i znamenitosti, a u Hrvatskoj smo otkrili široj javnosti nepoznate ljude, od kojih su me najviše oduševili fenomenalni istarski kozar Aleš Winkler, panker Zoran Todorović Todor iz Pule, bivši beskućnik iz Rijeke koji sad živi u Lubenicama na Cresu Romano Faganel te zaštitni znak Cresa, mudri slikar Mate Solis. Toplo se nadam da će i gledatelji uživati u putopisu kao što smo i mi u njemu uživali dok smo ga snimali, pogotovo u spoju snijegom prekrivenih alpskih vrhunaca i morskih krajolika, kaže autor serije Aleksandar Stanković.

U prvome nastavku, prije polaska na put, Aleksandar Stanković upoznaje nas s Dejanom Špoljarom i njegovim akrobacijama na motociklu. Nakon toga kreće prema Austriji i malim mopedom APN-4 vozi se najpoznatijom alpskom cestom na svijetu u podnožje Grossglocknera, najviše austrijske planine. Na tome putu razgovara s motoristima koji u velikome broju svake godine pohode tu planinsku cestu. Slijedi posjet Njemačkoj i bivšemu Hitlerovu ljetnikovcu u Berchtesgadenu, a nakon toga ekipa Hrvatske televizije (HRT – HTV) uputila se u najveću ledenjačku špilju na svijetu blizu mjesta Werfen u Austriji. U prvome će nastavku gledatelji također doznati i što muslimanske turiste iz cijeloga svijeta privlači u austrijski gradić Zell am See.

Iako Stankovića motori zanimaju cijeloga života, o novoj sezoni putopisne serije kaže: Ovo nije putopis samo o motoristima, namijenjen je svima, ali vjerujem da je i dobra promidžba za one koji žele motorom otkrivati svijet.

U HRT-ovoj su ekipi Vjetra u kosi novinarka, istraživačica i scenaristica Danijela Stanojević, redatelj Matija Vukšić, snimatelji Davor Petričić, Tomislav Krnić i Miran Krčadinac, tonski snimatelj Mladen Šiklić, montažer Robert Cecelja i autor projekta Aleksandar Stanković.

Novu sezonu putopisnog serijala moći ćete pratiti i preko multimedijske usluge HRTi, u čijoj videoteci dotad pronađite prethodnu sezonu.

Klikom na LINK možete pogledati video-najavu.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R