Godina 2017. još je jedna u nizu u kojoj Harley-Davidson bilježi pad prodaje. Naime, na globalnoj je razini tradicionalni američki proizvođač zabilježio minus od 6,7 posto dok je na domaćem, američkom tržištu situacija još alarmantnija – prodaja je pala za čak 8,5 posto! Tvtrka iz Milwaukeea je 2017. zaključila sa 242.788 prodana motocikla od čega više od polovice otpada na prodaju u SAD-u (147.972).
Predviđanja za iduću godinu nisu nimalo optimistična, budući da koncern planira prodati još manje motocikala no u 2017. - od 231.000 do 236.000. I to, pazite sad, u vrijeme kada je s tržišta u potpunosti nestala japanska konkurencija a BMW-ovi cruiser i custom modeli još nisu niti lansirani (najavljeni 2019.). Godina 2008. je bila rekordna za HD (303.479), no od tada brojke iz godine u godinu padaju. Koncern je teško pogodila financijska kriza pa je 2010. (210.494) dotaknuto dno, negativni trend se od tada nije uspio pretvoriti u pozitivni.
U Harleyu su odlučili prilagoditi se uvjetima na tržištu, te su sukladno tome optimizirali svoj proizvodni proces. Do kraja 2019. bit će zatvoren pogon u Kansas Cityu (Final Assembly Plant) u kojem su se sastavljali Dyna, Sportster, V-Rod i Street. V-Rod je ujedno ukinut kao model, baš kao i Dyna, a proizvodnja ostalih modela je prebačena u York. Bez posla je tako, prema pisanju dnevnih novina Kansas City Star, ostalo čak 800 radnika.
Harley-Davidson očigledno ne može pronaći put do novih kupaca, vrti se oko jedne te iste populacije koja iz godine u godinu stari. Njihov izlet u Indiju tj. jeftilen-modeli Street 500 i 750 očigledno nisu polučili rezultate koji su se od njih očekivali. Sada je najavljena velika modelska ofenziva od 2018. do 2028. u kojoj bi trebali upoznati čak 100 novih HD-a, a dobili smo i potvrdu da električni LiveWire iduće godine kreće u serijsku proizvodnju. Hoće li to biti dovoljno da orao ponovno uzleti? Kao i uvijek, vrijeme će pokazati.